וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן השקעות ממשיכה לממש נכסים: מימשה אופציית PUT למכירת נכסי נדל"ן בכ-18.5 מיליון שקל

5.3.2001 / 9:29

רווח ההון הצפוי מהעסקה - 10.4 מיליון שקל; את הנכסים רוכש דוד סופר, בעל השליטה הקודם בירדן

אלי דניאל
ltpgt
חברת ירדן השקעות , הנמצאת בשליטת גבור ספורט מקבוצת סגיאל השקעות , מדווחת כי מימשה אופציית PUT למכירת מספר נכסי נדל"ן לדוד סופר, בעל השליטה הקודם בחברה, בכ-18.5 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
נכסי הנדל"ן הכלולים בעסקה הינם נכסים המצויים בירושלים. הנכסים כוללים שישית מהזכויות במלון רון, שליש מהזכויות בבניין מגורים הנמצא בשכונת הבוכרים, ודירת מגורים ומחסן ברחוב קרן היסוד.
lt/pgt

ltpgt
בחברה מעריכים כי רווח ההון הצפוי מהעסקה יסתכם בכ-10.4 מיליון שקל. רווח זה ייזקף לתוצאות הרבעון הראשון של שנת 2001.
lt/pgt

ltpgt
לפני כחודשיים השלימה גבור ספורט את השתלטותה על החברה באמצעות רכישת כ-65% ממניותיה.
lt/pgt

ltpgt
כוונת גבור היתה לרכז בחברה את כל החזקותיה (20%) בחברת הכשרת הישוב בישראל . בהתאם לכך, החלה גבור לממש את נכסיה של החברה, והעסקה הנוכחית היא צעד נוסף במסגרת מימוש תכנית זו.
lt/pgt

ltpgt
לפני כחודש, מכרה החברה את החזקותיה (7%) במניות חברת אופיר אופטרוניקה , הנסחרת בבורסה של תל אביב, לחברת נחושתן השקעות שבשליטת לוי קושניר, בתמורה ל-8.7 מיליון שקל. מכירת ההחזקות באופיר עתידה לייצר לחברה רווח הון של 6 מיליון שקל.
lt/pgt

ltpgt
בשבוע שעבר הודיעה גבור על רצונה להעביר לחברה את החזקותיה (21.3%) בהכשרת הישוב ב-221 מיליון שקל. השלמת עסקה זו מותנה בקבלת אישור בעלי המניות של החברה.
lt/pgt

ltpgt
ירדן השקעות עסקה עד היום בעיקר בהחזקת נדל"ן מניב. החזקות אלו כללו את בניין מלון רון, בית עסק ברחוב קרן היסוד ובניין דירות ברחוב אבינועם ילין (הנכסים שנמכרו כעת לדוד סופר) ומחצית מרחוב הרב קוק בירושלים. בנוסף, לחברה השקעה בחברה בת זרה, עמוד קורפריישן, שלה מספר חברות, בהן Bridge Oil, העוסקת בתחום הדלקים לאוניות ופחם ו-Bridge Investment, העוסקת בנדל"ן.
lt/pgt

ltpgt
ירדן נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-113 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2000 רשמה החברה הכנסות בסך 28.3 מיליון שקל, גידול של כ-43% לעומת הכנסות בסך 19.7 מיליון שקל שנרשמו בתקופה המקבילה בשנת 1999. בשורה התחתונה, הרוויחה החברה 21.2 מיליון שקל בתקופה זו, גידול של כ-79% לעומת רווח נקי של 11.8 מיליון שקל שנרשם בתקופה במקבילה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully