וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא בישראל אז באיטליה: ארט אין מקימה יחד עם בנק איטלקי אתר מכירות בהשקעה של 5 מ' ד'

5.3.2001 / 9:24

הבנק האיטלקי, שיחזיק ב-78% ממניות החברה, ישקיע 3.9 מיליון דולר, ובנוסף ישלם לארט אין דמי ניהול שנתיים של מיליון דולר

שלומי גולובינסקי
ltpgt
למרות שמבחינה בורסאית זה בהחלט נראה כך, חברת האינטרנט ארט אין שבשליטת אלון פופקין, עדיין לא אמרה את המילה האחרונה שלה. ארט אין מודיעה היום כי חברה בת בבעלות מלאה (פורסייל הולנד) חתמה על הסכם עם בנק איטלקי בשם banca121, במסגרתו יקימו השניים חברה משותפת שתעסוק במסחר אלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
החברה, 4sale italia, תהיה בבעלות הבנק האיטלקי (78%) , פורסייל הולנד (18%) ובידי צדדים שלישיים. אולם הנתון המעניין יותר הוא היקף ההשקעה בחברה החדשה - ארט אין והבנק האיטלקי החליטו להשקיע בה כ-5 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
מרבית ההשקעה תבוא מצידו של הבנק האיטלקי, שישקיע 2.9 מיליון דולר בהקמת החברה, ובנוסף יזרים לה מיליון דולר נוספים במהלך שנת הפעילות הראשונה שלה. ארט אין מצידה תשקיע בחברה החדשה 1.1 מיליון דולר, שיושקעו בדרך של העברת טכנולוגיות.
lt/pgt

ltpgt
במסגרת ההסכם שנחתם, אמורה ארט אין לספק לחברה החדשה שירותי הקמה ושירותי תמיכה ועדכון שוטפים בתמורה ל-3 מיליון דולר, לתקופה של שלוש שנים.
lt/pgt

ltpgt
הפעילות המרכזית של ארט אין מתמקדת באתר המכירות פורסייל, בו שותפה גם חברת נונסטופ מקבוצת מתב . לאחרונה עלו הערכות שונות כי פורסייל עומד על סף סגירה. הערכות אלו הובילו את מניית ארט אין להיסחר בשווי של 5 מיליון שקל בלבד, מה שמשקף במקרה הטוב שווי של שלד בורסאי.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully