וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה לבג"ץ: לאפשר חסימת קו של בזק משיחות יוצאות לטלפונים סלולריים

5.3.2001 / 9:48

העותר מבקש לקבל פיצויים בסך 30 אלף שקל בגין נזק שנגרם לו, לטענתו, בשל סירוב המשיבים לבצע את החסימה המבוקשת

הארץ
ltpgt
lt/bgtמאת אליסה אודנהיימרltbgt

חיים ממן, עיתונאי ועורך השבועון "אינדקס", עתר לבג"ץ נגד שר התקשורת, חברת בזק וחברות הסלולר, בבקשה לחייב את המשיבים לתת ללקוחות המעוניינים בכך שירות חסימה לקווי טלפון מפני שיחות יוצאות לטלפונים סלולריים. כמו כן מבקש ממן לקבל פיצויים בסך 30 אלף שקל בגין נזק שנגרם לו, לטענתו, בשל סירוב המשיבים לבצע את החסימה המבוקשת.
lt/pgt

ltpgt
העותר טוען בעתירתו, שהוגשה באמצעות עו"ד מירה אמסלם, כי הוא אב לשלושה ילדים, מהם שניים בני 18 ו-21 המתגוררים עמו, ומשתמשים בקו הטלפון שלו. לטענתו, בשנתיים האחרונות, מאז נפוץ השימוש בטלפון הנייד, החל לקבל חשבונות טלפון גבוהים במיוחד. חשבונות אחדים הגיעו לסכומים של 2,000-1,700 שקל, שפגעו ביכולתו הכלכלית.
lt/pgt

ltpgt
לטענת העותר, שני שלישים מהחשבון הכולל שקיבל בחודשים האחרונים היה עבור שיחות לטלפונים סלולריים. העותר טען כי חשבון הוצאות הטלפון היה עניין למאבק מתמיד בינו לבין ילדיו, בגלל חוסר יכולתו לפקח על צריכת הטלפון של ילדיו, ולמנוע את השימוש היקר בשיחות לטלפון נייד של חבריהם.
lt/pgt

ltpgt
העותר פנה לחברת בזק בבקשה לחסום את הקו בביתו מפני שיחות יוצאות לאזורי החיוג של הטלפונים הניידים, אך נענה בשלילה. בשל כך נאלץ לנתק את הקו בביתו כליל מפני שיחות יוצאות. העותר טוען כי ניתוק זה פגע מאוד בעבודתו, ולכן הוא נאלץ לחזור ולחבר את הקו לשיחות יוצאות ולספוג שוב חשבונות גדולים של טלפון, שפגעו ביכולתו הכלכלית.
lt/pgt

ltpgt
לטענת העותר, בשנתיים האחרונות הוא נאלץ לנתק את הטלפון בביתו ארבע פעמים מפני שיחות יוצאות. לטענתו, מזה כ-5 חודשים מנותק קו הטלפון בביתו מפני שיחות יוצאות, ניתוק הפוגע פגיעה של ממש בעבודתו ובסדרי החיים שלו.
lt/pgt

ltpgt
העותר פנה למשרד התקשורת ב-1 בפברואר 2001 בבקשה להפעיל את סמכותו ולחייב את בזק לספק את שירות החסימה, אך עד למועד הגשת העתירה לא קיבל תשובה לפנייתו (בג"ץ 1775/01).
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully