וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט זהב מגייסת 50 מיליון דולר להקמת ספקי שירות במרכז ובמזרח אירופה

5.3.2001 / 10:00

כך נודע ל-TheMarker.com; הפעילות המנוהלת על ידי החברה הבת, אינטרנט זהב בינלאומי, מגייסת בשלב זה מ-3 בנקי השקעות אירופיים סכום של 10-5 מ' ד' מכל בנק

גיא הדס
ltpgt
אינטרנט זהב מתכננת לגייס כ-50 מיליון דולר עבור הקמת ספקי שירותי אינטרנט (ISP) במזרח ובמרכז אירופה, כך נודע ל-TheMarker.com.
lt/pgt

ltpgt
את הפעילות מרכזת החברה הבת של אינטרנט זהב, אינטרנט זהב בינלאומי - IGI, הנמצאת בשלב זה במשא ומתן מתקדם עם שלושה בנקי השקעות אירופיים במטרה לגייס בין 5 ל-10 מיליון דולר מכל אחד. מנכ"ל IGI, אורי בן ארי, אומר כי ההשקעה תבוצע בשלבים אולם "סכום ההשקעה הסופי יכול להגיע ל-50 מיליון דולר".
lt/pgt

ltpgt
IGI החלה לפעול לפני כשנה וחצי, כשמטרתה להשתלב בשוקי האינטרנט במדינות מתפתחות בהן חדירת האינטרנט עומדת על 10%-3%. החברה מתמקדת במדינות כמו יוון (בה היא כבר רכשה חלק מספק האינטרנט Compulink), קפריסין, טורקיה, רומניה, בולגריה, פולניה, צ'כיה, סלובניה, קרואטיה, רוסיה, לטוויה ואסטוניה. בסך הכל מנהלי IGI נפגשו עם ספקי שירותי אינטרנט בכ-15 מדינות באזור.
ltbgt
מחירים של בית מרקחת
lt/bgt
המטרה של IGI היא להביא את הידע שנצבר על ידי אינטרנט זהב בהקמת ספק שירות. לשם כך, החברה אירגנה כ-17 מדריכים המתארים באופן מפורט כיצד יש להקים ספק שירות, על כל האספקטים שלו, על פי תוכנית שלבית. מעבר לכך, אינטרנט זהב בינלאומי מביאה גם תכנים לספקי השירות שכבר קיימים בפעילות הישראלית של אינטרנט זהב.
lt/pgt

ltpgt
"בתחילת הדרך IGI תכננה לבנות חברות מההתחלה, כי אז האינטרנט היה הייפ והמחירים של חברות קיימות היו מחירי בית מרקחת. עתה אנו משתדלים למצוא שותפים קיימים ומשקיעים אסטרטגיים", אומר בן ארי, ומוסיף כי ייתכן גם שאינטרנט זהב בינלאומי ואינטרנט זהב ישקיעו מזומנים במיזמים.
lt/pgt

ltpgt
IGI קיבלה לאחרונה גם פנייה מאחת המדינות האפריקאיות להקים ספק שירות במקום. אולם, בטורקיה החברה עצרה בשלב זה את הפעילות בעקבות המשבר הכלכלי.
lt/pgt

ltpgt
בן ארי טוען שעדיין יש כאלה המוכנים להשקיע בפעילות אינטרנט, ולראיה - רצונם של בנקי ההשקעות להשתתף בפרויקטים של IGI.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully