וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד הטכנאים ברשות שדות התעופה עשוי לשוב לנקוט עיצומים בפרויקט נתב"ג 2000

זוהר בלומנקרנץ

26.10.2003 / 9:19

רק בסוף השבוע שעבר הורה מנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר להאיץ את העבודה בפרויקט בניסיון להדביק את הפערים שנוצרו עקב העיצומים שנקט הוועד משך כחודשיים



ועד הטכנאים, מהנדסים אקדמאים והנדסאיים (ועד הט.מ.א.ה) ברשות שדות התעופה (רש"ת) יתכנס היום כדי להחליט אם לשוב ולנקוט עיצומים בפרויקט נתב"ג 2000. רק בסוף השבוע שעבר הורה מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת) גבי אופיר להאיץ את העבודה בפרויקט בניסיון להדביק את הפערים שנוצרו עקב העיצומים שנקט הוועד משך כחודשיים, עד ערב חג הסוכות.



הטרמינל החדש בפרויקט אמור היה להיפתח ב-15 ביוני 2004. להערכת אופיר, אם לא ניתן יהיה לעמוד בתאריך היעד, יהיה צורך לדחות את פתיחת הטרמינל לסוף 2004, משום שלא ניתן יהיה להעביר את הפעילות מהטרמינל הקיים לטרמינל החדש בתקופת הקיץ והחגים בה פעילות הנסיעות בשיא.



הסכסוך בין הוועד להנהלה נוגע לשכרם של חברי הוועד המבקשים להתמנות לתפקידים בכירים יותר: כיום שכרם של חברי הוועד הוא הגבוה ברש"ת, ועם המעבר לתפקידים בכירים חותמים העובדים החברים בוועד על חוזה אישי, הקובע תנאי שכר נמוכים יותר.



בעקבות העיצומים, הוסכם בין ההנהלה לוועד כי עובד שיקודם למשרה בכירה יחתום על חוזה אישי, אך שכרו לא ייפגע במשך חמש השנים הראשונות לתפקידו החדש; לאחר מכן יוכל להחליט אם להמשיך בתפקיד הבכיר בתנאי שכר פחותים או לשוב לתפקידו הקודם בתנאי השכר הקודמים, הגבוהים יותר.



ערב חג הסוכות נודע כי האוצר לא יסכים לאשר את ההסדר. עם זאת, עובדי הוועד החליטו להפסיק את העיצומים על מנת לאפשר להנהלת רש"ת לפעול לקבלת הסכמת האוצר. ואולם, בפגישה בין מנכ"ל רש"ת וראש הוועד, אבי ניסנבאום, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר התברר כי ההנהלה לא הצליחה להשיג את הסכמת האוצר וחזרה בה מהסיכום. הוועד ידון היום בהמשך צעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully