וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטימדיה קיד מתנגדת למכירת נכסי מולטימדיה בינה ב-310 אלף ד'

5.3.2001 / 10:26

בתשובתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב מציינת החברה האם כי המחיר המוצע עבור נכסי החברה הבת נופל משמעותית מהסכומים שהושקעו לרכישת התשתיות לפיתוח מוצריה

הארץ
ltpgt
מאת אסף ברגרפרוינד
lt/pgt

ltpgt
חברת מולטימדיה קיד אינק. ארה"ב, החברה האם של החברה הישראלית מולטימדיה קיד בינה בחינוך (בפירוק זמני), המפתחת מוצרים ייחודיים בתחום החינוך, מתנגדת למכירת נכסי החברה הבת לחברת אודיו טימ טכנולוגיות חינוכיות, בבעלות פסי גולדנברג, תמורת 310 אלף דולר.
lt/pgt

ltpgt
בתשובתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לבקשת המפרק הזמני לאישור המכירה, מציינת החברה האם כי המחיר המוצע עבור נכסי החברה הבת נופל משמעותית מהסכומים שהושקעו לרכישת התשתיות לפיתוח מוצריה.
lt/pgt

ltpgt
מתשובת מולטימדיה קיד אינק. עולה כי מולטימדיה קיד בינה, שהוקמה ב-96' על ידי פסי גולדנברג שהיה בעל השליטה הבלעדי, התמזגה בדצמבר 99' עם מולטימדיה קיד אינק. - חברה בורסאית אמריקאית - שנהפכה לחברה האם.
lt/pgt

ltpgt
מולטימדיה קיד אינק. טוענת כי השקיעה בחמש השנים האחרונות במולטימדיה בינה כ-4.5 מליון דולר ובסה"כ הושקעו בה כ-6.8 מליון דולר. מניותיה של מולטימדיה קיד אינק. נמחקו מהמסחר בבורסה האמריקאית לניירות ערך מאחר וערך המניות לא עמד בקריטריונים הנדרשים למסחר ולכן, לטענתה, אין לה כל אפשרות להמשיך ולהזרים כספים למולטימדיה קיד בינה.
lt/pgt

ltpgt
מולטימדיה קיד אינק. מתנגדת לכך שגולדברג, שעל פי מצגיו השקיעה במולטימדיה קיד בינה מיליוני דולרים, ירכוש את החברה בסכום שאינו מגיע לחמישית מההשקעה בחברה. לטענתה, לא מוצתה האפשרות לאתר רוכשים פוטנציאליים למוצרי החברה בחו"ל, לרבות בארה"ב המהווה שוק פוטנציאלי גדול למוצרי החברה. בנוסף, החברה טוענת כי עבר רק חודש וחצי ממועד מינויו של המפרק הזמני של החברה הבת - תקופה שאינה מספיקה כדי להכיר לעומק את מוצרי החברה ואת השווקים המתאימים להם (פש"ר 1987/00).
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully