וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס: מרקורי תוכל להציג בעתיד הקרוב צמיחה של 20%

אלי דניאל

26.10.2003 / 10:33

ההכנסות השנתיות יגיעו לכ-500 מיליון דולר. האנליסט אהוד אייזנשטיין מותיר למניה המלצת "החזק": "ברמת המחירים הנוכחית של המניה ערך החברה מתומחר במלואו"

בית ההשקעות אוסקר גרוס מפרסם היום עדכון להמלצתו למניית מרקורי אינטראקטיב בעקבות פרסום תוצאותיה של החברה לרבעון השלישי. האנליסט אהוד אייזנשטין סבור כי "ברמת המחירים הנוכחית של המניה ערך החברה מתומחר במלואו", ובהתאם לסברה זו הוא מותיר למניה המלצת "החזק".

אייזנשטיין מציין כי בדומה לרבעונים הקודמים, גם הפעם הכנסותיה של החברה היו גבוהות מהתחזיות המוקדמות, ובהתאם הנהלת מרקורי כבר נתנה תחזיות "שווריות" לרבעון הרביעי - הכנסות של 140-148 מיליון דולר ורווח (פרו-פורמה) של 23-27 סנט למניה. על רקע זה, אייזנשטיין מעדכן מעלה את תחזית ההכנסות שלו לרבעון הנוכחי לרמה של 145 מיליון דולר - כך שההכנסה השנתית תגיע לכ-500 מיליון דולר, ותחזית הרווחה שלו עומדת על 26 סנט למניה. באשר לשנת 2004, הרי שהתחזית העדכנית היא להכנסות של כ-606.6 מיליון דולר ורווח של 117.5 מיליון דולר או 1.17 דולר למניה.

באוסקר גרוס מעריכים כי מרקורי תוכל להציג, בעתיד הנראה לעין, צמיחה מתמשכת בשיעור של 20% בשורה העליונה שלה, וזאת בשל העליונות הטכנולוגית, מחלקת מחקר ופיתוח מקיפה, ערוצי שיווק והפצה יעילים ובסיס לקוחות גדול ואיתן.

פתרונות ה-BTO - Business Technology Optimization של החברה צברו נוכחות בשוק ולהערכת אייזנשטיין ניתן לייחס חלק מאותן שמונה עסקות גדולות בהיקף העולה על מיליון דולר, לתרומת ה-BTO. לדברי האנליסט, פתרונות ה-BTO יאיצו את הצמיחה בהיקפים הכספיים של עסקה ממוצעת של מרקורי כמו גם במספר העסקות הגדולות.

נזכיר כי פתרון ה-BTO שמציעה מרקורי אמור לאבחן את הבעיות הקיימות בתשתית המחשוב הארגונית ולהציע דרכים לשיפור ביצועיה. שוק זה נוצר בעקבות שנות הגאות בהן מיהרו מנהלי מערכות מידע בארגונים לרכוש כל תוכנה חדשה שיצאה לשוק, ללא בדיקה מעמיקה האם הארגון אכן זקוק לה. כיום מוצאים את עצמם ארגונים עם תשתית מערכות מידע נרחבת שלא ברור מה תועלתה וכיצד ניתן לנצלה, אם בכלל.

לצד התחזית החיובית, הרי שאייזנשטיין מונה מספר גורמים אשר משפיעים על החלטתו להותיר את ההמלצה בעינה. בין היתר, הוא מזכיר את התחרות הקיימת בענף, מדיניות הרכש האגרסיבית אשר עלולה להגדיל את פרופיל הסיכון של החברה וההוצאות הנמוכות של החברות בתחום ה-IT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully