וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרוס מוריד המלצתו לאודיוקודס ל"החזק"

הרצל לקס

26.10.2003 / 10:58

רמי רוזן: "אין להשליך ממחירי חברות אחרות בתחום ה-VoIP על אודיוקודס מפני שהשווי שלהן מנופח". "מחיר החברה הנוכחי משקף את פוטנציאל הצמיחה שלה"

בית ההשקעות אוסקר גרוס מוריד את המלצתו למניית אודיוקודס מ"קנייה" ל"החזק", בעקבות תוצאות הרבעון השלישי. האנליסט רמי רוזן מציין כי למרות שהחברה דיווחה על הכנסות של 11.8 מיליון דולר ברבעון, גבוה מהצפי שלו ל-11.7 מיליון, המניה הגיעה למחיר היעד של 9 דולרים - המשקף בעיניו את המחיר ההוגן של החברה ואת פוטנציאל הצמיחה שלה. השוואה לחברות אחרות שעוסקות בתחום ה-VOIP, ומתומחרות גבוה יותר מאודיוקודס, אינה רלוונטית לדבריו משום שהן נסחרות במכפילים מנופחים, לדעתו.

אודיוקודס רשמה ברבעון הפסד נקי של 1.6 מיליון דולר לעומת 3.3 מיליון בתקופה המקבילה, ורוזן מעריך כי החברה תגיע לרווחיות רק במחצית השנייה של 2004. בניתוחו את הדו"חות לרבעון אומר רוזן כי ההישג החשוב ביותר של החברה בתקופה הוא שיתוף הפעולה עם טריקום, במסגרתו תשווק ותפיץ טריקום את מוצרי אודיוקודס תחת שם המותג שלה. רוזן גם מעריך כי חטיבת UAS (שרתי קול אוניוורסליים) שנרכשה מנורטל נקלטה היטב בפעילות החברה, והקשרים שנרקמו עם נורטל יכולים לסייע לפעילות החברה גם בתחומים נוספים. רוזן מביא כדוגמה לשת"פ אפשרי את ההסכם במסגרתו התקשרה נורטל עם בל קנדה לבניית רשת VOIP בהיקף של 146 מיליון דולר, פרויקט שייתכן כי ישולבו בו מוצרי אודיוקודס.

מוצריה של אודיוקודס מהווים את היסוד ליצירת רשתות מבוססות מיתוג מנות. השינויים בשוק הובילו את החברה לעבור מייצור של שבבים, לוחות ומודולים לייצור של מערכות גישה שלמות (Media Gateways) עם יישומים ל-3 תחומים עיקריים: רשתות סלולריות, רשתות קוויות ורשתות כבלים. קווי המוצרים של החברה כוללים בנוסף גם כרטיסי תקשורת להעברת קול על גבי רשתות, רכיבי גישה ומעבדי אותות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully