וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הנאמנות של אקסלנס יועברו לניהול נשואה זנקס

ניצן כהן

26.10.2003 / 11:21

מיזוג אקסלנס ונשואה זנקס נכנס לשלבים המעשיים: נשואה זנקס תרכז את תחום קרנות הנאמנות ותנהל קרנות בהיקף של 700 מיליון שקל

מיזוג בתי ההשקעות, נשואה זנקס ואקסלנס נכנס לשלב המעשי, נשואה זנקס תנהל את חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות המאוחד. את חטיבת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות המאוחד יינהל שי צוקר שמשמש כיום כמנהל תחום קרנות הנאמנות בנשואה זנקס בעוד רונן אביגדור שניהל את תחום קרנות הנאמנות באקסלנס יקודם לתפקיד מנהל השיווק בבית ההשקעות המאוחד.

חטיבת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות המאוחד תנהל 20 קרנות נאמנות בעלות היקף נכסים של למעלה מ-700 מיליון שקל כשסך הנכסים שמנוהלים בבית ההשקעות המאוחד מסתכמים בלמעלה מ-5 מיליארד שקל.

אקסלנס רכשה בחודש אפריל את השליטה בבית ההשקעות נשואה זנקס תמורת 24 מיליון שקל. על פי ההסכם שנחתם אז, רכשה אקסלנס שבבעלות אנשי העסקים רוני בירם וגיל דויטש מחברת פרוונטס, בעלת השליטה בנשואה זנקס וממנהליה - ערן גורן ורמי גורן, את אחזקותיהם - כ-85% מהמניות של נשואה, במחיר למניה של 2.516 שקלים - הנמוך בכ-11% מהמחיר בו היא נסחרה אז בבורסה.

על פי ההסכם שהתגבש אז, ניתנה ליו"ר ולמנכ"ל נשואה זנקס, רמי גורן וערן גורן, זכות לרכוש מאקסלנס - במשך תקופה של 90 יום (מיום השלמת עסקת הרכישה) מניות של נשואה זנקס המהוות כ-25% מההון המונפק והנפרע של נשואה זנקס, במחיר זהה למחיר העסקה ובתוספת ריבית עד ליום מימוש האופציה.

ערן גורן אמר אז ל-TheMarker, כי הכוונה של השניים היא לממש את האופציה, וזאת בכפוף להשגת המימון הבנקאי לעסקה. בהתבסס על המשכורות של השניים ב-2002: כ-514 אלף שקל לרמי גורן, וכ-1 מיליון שקל לערן גורן, עד כה לא מומשו אופציות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully