וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיגיטל רוכשת את מאגנט תקשורת לפי שווי חברה של 70 מיליון דולר

אלי דניאל

26.10.2003 / 11:25

תמורת העסקה - 33.5 מיליון דולר במזומן והיתרה במניות דיגיטל; מועד ה-Closing של העסקה יהיה ברבעון הנוכחי; טכנופלס ונצ'רס צפויה לקבל כמיליון דולר לפחות במזומן ובמניות



חברת Digital Insight האמריקאית, העוסקת במתן שירותי בנקאות באינטרנט, חתמה בסוף השבוע האחרון על עסקה במסגרתה היא רוכשת את כל נכסיה ועסקיה של חברת Magnet Communications הישראלית לפי שווי חברה של 70 מיליון דולר. התמורה בעסקה זו כוללת תשלום במזומן של 33.5 מיליון דולר כאשר יתרת התמורה תהיה בדמותן של 1.45 מיליון מניות דיגיטל. יצוין כי מניותיה של דיגיטל נסחרות בבורסת הנאסד"ק לפי מחיר של 19.9 דולר, מחיר המשקף לחברה שווי של כ-650 מיליון דולר.



עסקת הרכישה, אשר אושרה כבר על ידי הדירקטוריונים של שתי החברות, טעונה עדיין את קבלת אישור הרשויות הרלוונטיות בארה"ב. לפי שעה, מועד ה-Closing של העסקה נקבע לרבעון הנוכחי.



על בעלי המניות של מגנט נמנית גם טכנופלס ונצ'רס, שמחזיקה בכ-1.9% ממניות מגנט, וחברה זו מעריכה כי עם השלמת העסקה היא תקבל לידיה סכום של לפחות 1 מיליון דולר במזומן ובמניות של דיגיטל.



מגנט מספקת שירותי בנקאות וניהול כספים מאובטחים על גבי האינטרנט ללקוחות עסקיים של מוסדות בנקאיים גדולים ובינוניים ברחבי העולם.




- הרחבה נוספת תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully