וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: המעו"ף נסחר בעליות של 0.1%; אודיוקודס מאבדת עוד 4.9% עקב הדו"חות

אילן מוסנאים

26.10.2003 / 11:50

המחזור נמוך - כ-50 מ' ש'; מגמה מעורבת במניות הדואליות ובבנקים הגדולים; אפריקה יורדת ב-1.4% עקב הכוונה לבצע הנפקת אג"ח; הדולר נסחר ב-4.479 שקלים באופציות



אחרי יומיים של ירידות בסיום השבוע שעבר, מתנהל המסחר בבורסה של תל אביב ביציבות עם נטייה לעליות קלות במדדים המובילים. היציבות נרשמת למרות ירידות השערים בארה"ב בסוף השבוע (בימים חמישי ושישי), ההסלמה הבטחונית באזור עזה בסוף השבוע והתחזקות הדולר בסוף השבוע. מדד נאסד"ק ירד בשני ימי המסחר האחרונים בשיעור מצטבר של כ-1.7%, ומדד דאו ג'ונס ירד בסוף השבוע ב-0.1%.



פעילים בשוק הזכירו הבוקר כי ביום חמישי הקרוב תהיה הפקיעה של אופציות המעו"ף לחודש אוקטובר, כך שבשבוע הקרוב האינטרסים של שחקני המעו"ף יהיו גורם מהותי בכיוון בו ייסחרו המדדים. בנטרול משחקי המעו"ף, הפעילים סבורים כי השוק צריך "להירגע" ברמה מעט נמוכה יותר.



בינתיים רושם מדד המעו"ף עליות של 0.1% לרמה של 434.74 נקודות, ומדד תל אביב 100 נסחר בעליות של 0.1% לרמה של 456.98 נקודות. התל-טק יורד בשעה זו בשיעור של 0.9%. מחזור המסחר נמוך, ומסתכם בכ-50 מיליון שקל. הדולר נסחר באופציות השקל-דולר במחיר של 4.479 שקלים, מעט מתחת לרמה של 4.487 שקלים בה נקבע השער היציג ביום שישי.



טבע , שבימים האחרונים סבלה מלחץ על רקע הפרסום הבלעדי בעיתון "הארץ" כי החברה מנהלת מגעים לרכישת חברת סיקור האמריקאית, מתאוששת ונסחרת בעליות של 1.3%. יתר המניות הדואליות נסחרות במגמה מעורבת כאשר אלביט הדמיה נסחרת בעליות של 2.3%, ומניות פרטנר וריטליקס עולות בכ-1% כל אחת. לעומתן, טאואר סמיקונדקטור יורדת ב-4.5% וסאיטקס מאבדת 2.4%.



על המסחר מעיבות מניות הבנקים הגדולים שנסחרות במגמה מעורבת. מניית בנק לאומי , נסחרת בעליות של 0.1%, מניית בנק הפועלים יורדת ב-1.1%, מניית בנק דיסקונט עולה ב-0.5%%, ומניית בנק המזרחי נסחרת בירידות של 0.8%.



מניית אודיוקודס רושמת בשעה זו ירידות של 4.9% עקב פער שלילי של 3.6% בו סיימה את המסחר. המניה רשמה ירידות גם בשני ימי המסחר הקודמים, וזאת אחרי פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי. גם מניית אלווריון, , שכמו אודיוקודס בלטה בחודשים האחרונים בעליות שערים חדות בעקבות הזינוק במחירי מניות הטכנולוגיה בארה"ב, מתממשת, ובשעה זו היא יורדת בשיעור של 1.5%.



אפריקה ישראל נסחרת בירידות של 1.4% לאחר שהחברה הודיעה כי בכוונתה לבצע גיוס של 150-250 מיליון שקל בהנפקת אג"ח וכתבי אופציה להמרה ל-4%-6% מהון המניות של החברה. על הגיוס דווח לראשונה ב-TheMarker ביום רביעי האחרון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully