וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ Way2call חתם על הסכם שת"פ עם דלתא 3

5.3.2001 / 10:59

מוצריו ישווקו כחלק מחבילת שירותי iConnectHere תמורת חלק מהכנסות דלתא 3 מטלפוניית האינטרנט שתבוצע באמצעות המוצרים

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית Way2call Communications הודיעה היום על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם דלתא 3 (נאסד"ק: DDDC), במסגרתה ישווקו מוצריה כחלק מתוכנית iConnectHere Weblink.
lt/pgt

ltpgt
התקשרות זו מציעה חבילת פתרונות VoIP המאפשרת ביצוע שיחות מחשב למחשב ומחשב לטלפון באיכות גבוהה. כחלק מהסכם זה, חברת Way2call תשתתף בחלוקת הרווחים על כל שיחת אינטרנט המתבצעת באמצעות מוצריה דרך התוכנה של דלתא 3.
lt/pgt

ltpgt
כך, באמצעות קו טלפון יחיד יוכלו משתמשים בו זמנית לגלוש באינטרנט וגם ליהנות מקבלת וביצוע שיחות קול באמצעות טלפוניית אינטרנט באיכות גבוהה.
lt/pgt

ltpgt
"איחוד הכוחות עם אחת מספקיות טלפוניית האינטרנט המובילות בעולם, מכתיב אמת מידה חדשה לחבילות עבור שיחות אינטרנט באיכות גבוהה. אנו מצפים להמשך צמיחת הרווחים עם חתימת הסכם זה ואחרים שנחתמו לאחרונה", אמר רון יציב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Way2call.
lt/pgt

ltpgt
מוצרי ה-VoIP של חברת Way2call שיסופקו עם שירותי iConnectHere כוללים את ה-Hi-Phone Traveler וה-Hi-Phone DeskTop, ומוצרים אחרים שיושקו בקרוב.
lt/pgt

ltpgt
ה-Hi-Phone Traveler הוא כרטיס PCMCIA עם צלצל טלפון מובנה, המאפשר חיבור כל טלפון סטנדרטי ישירות למחשב לצורך קבלת או ביצוע שיחות אינטרנט או אינטראנט. ה-Hi-Phone DeskTop הוא מכשיר חיצוני קטן ומתוחכם המתחבר בקלות למחשב, ומאפשר חיבור כל טלפון סטנדרטי למחשב לצורך ניהול סימולטני של שיחות IP ושיחות טלפון רגילות, כגון שיחות ועידה בין השתיים.
lt/pgt

ltpgt
דלתא 3 נוסדה ב-1996 ומפעילה רשת תקשורת IP, שמציעה ללקוחות עסקיים מגוון מוצרי ושירותי טלפוניית אינטרנט, לרבות ניהול תפעולי, בילינג, אספקה, שירות לקוחות ותמיכה שיווקית.
lt/pgt

ltpgt
בנובמבר האחרון הודיעה Way2call על חתימת הסכם מול Verizon, במסגרתו העניקה לה רישיון לשילוב מוצרי Hi-Phone DeskTop בקו המוצרים של Verizon. בנוסף, מאפשר ההסכם ל-Verizon להשתמש ביכולות הטכנולוגיות של Way2call לטובת הגדרת ואפיון קווי המוצרים העתידיים שלה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully