וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אוליגרכים" של רוסיה ממשיכים להתעניין בכדורגל בריטי: ולדימיר פוטאנין, לשעבר סגן ראש ממשלת רוסיה, במו"מ לרכישת נתח בארסנל

סוכנויות הידיעות

26.10.2003 / 9:57

המיליארדר הרוסי שוקל להשקיע כ-200 מיליון דולר במועדון הבריטי, לדברי שותף עסקי בכיר, מדווח "אינדיפנדנט" הבריטי



ולדימיר פוטאנין, לשעבר סגן ראש ממשלת רוסיה אשר ידוע כאחד מבכירי ה"אוליגרכים" החדשים של המדינה, נמצא במו"מ לרכישת נתח במועדון הכדורגל הבריטי ארסנל. כך מדווח היום "אינדיפנדנט" הבריטי.



שותף בכיר לעסקים של פוטאנין ממוסקווה אמר כי המיליארדר הרוסי שוקל להשקיע כ-200 מיליון דולר בפיתוח האצטדיון החדש של ארסנל בתמורה לנתח במועדון. ארסנל הקציבה לעצמה עד חודש דצמבר לגייס כ-680 מיליון דולר לצורכי פיתוח. עם זאת הודה בעלי המניות העיקרי במועדון, דני פיצמן, כי הקבוצה טרם הצליחה לגייס את הסכום הנדרש לביצוע הפרויקט.



פוטאנין טרם פנה באופן רשמי למועצת המנהלים של ארסנל, אך שותף עסקי בכיר שלו העיד בדבר רצינות כוונתיו, ואמר כי הקבוצה נמצאת על הכוונת של פוטאנין מזה מספר שבועות.



רומן אברמוביץ', טייקון הנפט הרוסי ממוצא יהודי, רכש בחודש יולי את קבוצת הכדורגל הבריטית צ'לסי וילג' תמורת 225 מיליון דולר. לעסקה היו כמה מתנגדים, ביניהם חבר הפרלמנט הבריטי, טוני בנקס, אשר קרא לחוקק חוק לפיו רכישת מועדוני כדורגל תהיה כפופה למבחנים של טובת הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully