וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברן נכנסת לתחום הנדל"ן בקנדה: תקים עם שותפים 470 יחידות דיור בטורונטו בהשקעה של כ-95 מיליון דולר קנדי

אלי דניאל

26.10.2003 / 8:55

החברה תבצע את הפרויקט באמצעות החברה הנכדה Nas Pan הנמצאת בשליטה משותפת עם סמי קצב; חלקה של Nas Pan בפרויקט - 45%; עבודות ההקמה צפויות להתחיל בראשית 2004



קבוצת ברן הודיעה היום כי חברה נכדה שלה, Nas-Pan, המוחזקת על ידה בשיעור של 50%, הצטרפה לפרויקט נדל"ן שיוקם באתר המצוי בסמוך לאגם אונטריו שבטורנטו, קנדה. הפרויקט, שעלותו הכוללת נאמדת בכ-95 מיליון דולר קנדי, יכלול הקמה של 470 יחידות מגורים.



חלקה של Nas Pan בפרויקט יעמוד על 45% מהזכויות, חברה ישראלית נוספת תחזיק ב-45% נוספים, ומשקיע פיננסי אמריקאי יחזיק ביתרת 10% מהפרויקט. עבודות הבנייה של הפרויקט, כמו גם ההתקדמות של עבודות אלה, מותנים בקצב המכירות של יחידות הדיור. לפי שעה, העבודות צפויות להתחיל בראשית שנת 2004 ולהימשך כשנתיים לפחות.



קבוצת ברן מחזיקה ב-Nas Pan באמצעות החברה הבת ברן ניהול ושיווק מוצרים טכניים, כאשר ביתרת מניותיה של Nas Pan מחזיק סמי קצב. חברה זו שותפה גם בפרויקט מבני המשרדים ושטחי המסחר המוקם באזור בית דגן, ובין היתר היא מחזיקה גם ב-50% מהון המניות של עוגנים בירוק העוסקת, בארץ ובחו"ל, בהשכרת מקרקעין ותרנים לשם הצבת אנטנות וציוד תקשורת.



קבוצת ברן סיימה את הרבעון השני של שנת 2003 עם הכנסות בהיקף של כ-35 מיליון דולר, ירידה של כ-31% בהשוואה לרבעון השני של שנת 2002. בשורה התחתונה הציגה החברה ברבעון השני של השנה רווח נקי של 165 אלף דולר, ירידה של כ-76% לעומת רווחי הרבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully