וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ברייס תעביר קורסים ללקוחות ועובדי מיקרוסופט

5.3.2001 / 11:47

האקר פותחת קורס לאבטחת מידע המיועד למנהלים בתחומי אבטחת רשתות

עינב בן יהודה
ltpgt
חברת ג'ון ברייס הדרכה , מקבוצת גילת תקשורת , הודיעה היום על זכייה במכרז הקורסים השנתי של חברת מיקרוסופט ישראל. במסגרת המכרז תעביר חברת ג'ון ברייס הדרכה קורסים מוזמנים עבור לקוחות מיקרוסופט במספר רב של נושאים מתקדמים. כמו כן, ישתתפו אנשי מיקרוסופט ולקוחות נבחרים בקורסים הציבוריים של חברת ג'ון ברייס הדרכה במימון חברת מיקרוסופט.
lt/pgt

ltpgt
לדברי שרון ישראל, מנהלת פיתוח עסקי בתחום טכנולוגיות ופיתוח בג'ון ברייס הדרכה, הזכייה במכרז מחזקת את הקשר בין חברת ג'ון ברייס הדרכה וחברת מיקרוסופט לאחר שבשנה שעברה זכתה החברה בתואר העולמי של מרכז ההדרכה המצטיין של מיקרוסופט באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
lt/pgt

ltpgt
חברת האקר תוכנה יוצאת בימים אלה בקורס חדש לאבטחת מידע, המיועד למנהלי רשתות, מחשוב ואבטחה. במסגרת הקורס יילמדו המנהלים שיטות פריצה (Hacking) למערכות ממוחשבות כחלק מפיתוח שיטות אבטחה לארגוניהם.
lt/pgt

ltpgt
טל שחור, יו"ר האקר תוכנה, אומר כי "בתקופה האחרונה אנו עדים לגל של פריצות למערכות טכנולוגיות רבות בארגונים מצד האקרים הגורמים לנזקים רבים. קורס זה נועד להעניק כלים ופתרונות המכשירים את מנהלי הרשתות בארגונים לצפות מראש בעיות אבטחת מידע ולהיות ערוכים להם מבעוד מועד".
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully