וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזקט זכתה בפרויקט הבילינג של רשת הדור ה-3 של בריטיש טלקום בהיקף של 1.2 מ' ד'

5.3.2001 / 13:00

זוהי רשת הדור השלישי הראשונה שכבר פועלת באופן חלקי וניסויי והיא אמורה להתחיל לפעול ביולי השנה

גיא הדס
ltpgt
חברת אקזקט (XACCT) , המפתחת טכנולוגיות לחיוב עבור רשתות תקשורת, הודיעה היום על חתימת הסכם עם MANX, חברה בת בבעלות מלאה של בריטיש טלקום, להקמת מערך חיוב עבור רשת סלולרית בטכנולוגיית הדור השלישי. הערכות הן שעלות המערכת מסתכמת בשלב הראשון ב-1.2 מיליון דולר.
lt/pgt

ltpgt
MANX הקימה רשת דור שלישי ניסויית ב-Isle of Man, אי קטן השייך לבריטניה ובו מתגוררים כ-75 אלף תושבים. המערכת כבר פועלת היום באופן חלקי, ומתפקדת בתור אתר בטא ליצרנים השונים של ציוד לדור השלישי. הרשת אמורה להתחיל לפעול כבר ביולי השנה. המערכת של אקזקט נבחרה מתוך 8 מתמודדים.
lt/pgt

ltpgt
הפיתרון של אקזקט מבוסס על המודולים שנבנו עבור חברות ה-ISP ומתאימים לפרוטוקול ה-IP. אולם, את המערכת היה צריך להתאים לחומרה האופיינית לדור השלישי, כך שתוכל לפעול עם המתגים של רשת הסלולר המתקדמת.
lt/pgt

ltpgt
אקזקט שילבה את המערכת שלה עם מתגי קול ומתגי G3 של חברות כמו אריקסון, NEC וסימנס. מעבר לכך, אקזקט התאימה את מודולי החיוב לשירותים השונים שיינתנו למנויים.
lt/pgt

ltpgt
מנהל השיווק באירופה ובאסיה של אקזקט, צבי רז, אומר כי "זהו הסכם בעל חשיבות אסטרטגית, שכן הוא נותן לנו דריסת רגל בשוק הדור השלישי כשהוא עוד בחיתוליו. אנחנו הראשונים ללמוד כיצד לחייב בסביבת הדור השלישי. מעבר לכך, זה פותח לפנינו דלת ל-BT Wireless, שתקים, על פי התוכנית, רשת דור שלישי בבריטניה בשלב מאוחר יותר".
lt/pgt

ltpgt
רז מוסיף שההכנסות של אקזקט בתחום הסלולר עומדות לגדול באופן משמעותי, וכבר עתה לחברה יש שתי לקוחות באירופה ועוד שתיים בארה"ב, המשתמשות בציוד של אזקט לחיוב רשתות 2.5 בטכנולוגיית GPRS.
lt/pgt

ltpgt
המערכת של אקזקט מספקת מענה לצורך של ספקיות תקשורת וספקיות שירותי אינטרנט באיסוף, ניתוח וניהול מידע לגבי אופי השימוש שעושה הלקוח ברשתות התקשורת. על ידי ניטור של סוג השימוש ברשת, יכולות כעת ספקיות התקשורת לגבות תשלום מלקוחותיהן עבור השימוש באפליקציות הרשת השונות. הטכנולוגיה של החברה תומכת בפלטפורמות תקשורת שונות, כמו רשתות טלקום, רשתות IP ורשתות סלולריות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully