וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס הגישה לרשות ניירות ערך תשקיף לגיוס של 30 מיליון שקל בהנפקת אג"ח להמרה

אילן מוסנאים

27.10.2003 / 14:28

על כוונת החברה לבצע את הגיוס נכתב לראשונה באמצע חודש ספטמבר ב-TheMarker; את הגיוס שיתבצע עד סוף נובמבר תוביל פועלים אי.בי.אי



חברת התוכנה ספיאנס , שבשליטת קבוצת פורמולה , הגישה לרשות ניירות ערך תשקיף לגיוס של 30 מיליון שקל בהנפקה של אג"ח להמרה. בשלב זה לא נקבעו תנאי הגיוס, אותו תוביל חברת החיתום פועלים אי.בי.אי. על כוונת החברה לבצע את הגיוס פורסם לראשונה באמצע חודש ספטמבר ב-TheMarker.



החברה, המתמחה בפתרונות IT לארגונים המפעילים מחשבים מרכזיים ובעיקר חברות ביטוח, מתכננת לבצע את הגיוס עד לסוף חודש נובמבר, ובשלב זה לא ברור האם תבצע את הגיוס על בסיס הדו"חות של הרבעון השני או השלישי. החברה מסרה בספטמבר כי היא שוקלת אפשרויות גיוס שיסייעו להתפתחות ולצמיחה העתידית שלה.



ספיאנס סיימה את הרבעון השני של 2003 עם עלייה של 11% בהכנסות לעומת הרבעון הקודם לרמה של 13.4 מיליון דולר. עם זאת, הכנסות אלו היו נמוכות בכ-18% בהשוואה לרבעון המקביל.



החברה דיווחה ברבעון השני של 2003 על רווח תפעולי של כ-200 אלף דולר, שהיה נמוך בכ-70% בהשוואה לרבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד של 4 סנט למניה, שהיה נמוך משמעותית בהשוואה להפסד של 20 סנט ברבעון המקביל, אך פחות טוב מרווח של 2 סנט למניה שהיא הציגה ברבעון הראשון של השנה.



פורמולה נכנסה להשקעה בספיאנס בסוף 2002 בעת שקיבלה כ-24% ממניותיה תמורת השקעה של כ-10 מיליון דולר בחברה, שבאותם ימים היתה במצוקה תפעולית קשה לאחר ביטול המיזוג עם נס, ולאור הפסדים כבדים שהציגה.



באותו מועד קיבלה פורמולה אופציה למימוש עד פברואר 2004, לרכישה של עוד 24% ממניות ספיאנס. החברה מימשה את האופציה באוקטובר 2002, ובהמשך השנה הגדילה את חלקה בחברה לרמה של כ-49.8% באמצעות רכישות בשוק. היום נסחרת ספיאנס בשווי שוק של כ-174 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully