וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון, ברק ושוק התקשורת

5.3.2001 / 13:30

פתיחת שוק התקשורת הפנים ארצי לתחרות מעמיד את חברת ברק באחת הצמתים החשובות בדרכה העסקית; גיל שרון, המשנה למנכ"ל, היום בפורום תקשורת

שגיא חמץ
ltpgt
חברת ברק נמצאת באחת מהצמתים החשובות ביותר בדרכה העסקית. החברה שהחלה את דרכה עם קבלת רישיון לאספקת שירותי שיחות בינלאומיות לחו"ל, התרחבה לפעילות בתחום אספקת האינטרנט, וכעת היא עומדת להיכנס לשוק התקשורת הפנים ארצי.
lt/pgt

ltpgt
הצלחה בשוק זה תהפוך את ברק לשחקן נוסף בשורה הראשונה של חברות תקשורת בישראל. כישלון עשוי למוטט את החברה. במקביל, נקלעו שווקי התקשורת בעולם ובישראל למשבר החריף בתולדותיהם, ותחומים שנראו לוהטים ומבטיחים עתיד ורוד לפני פחות משנה נראים היום אפורים ומסוכנים מתמיד.
lt/pgt

ltpgt
ברק, כמו מתחרותיה בתחום השיחות הבינלאומיות, בזק בינלאומי וקווי זהב, גוררת שורה ארוכה של השקעות כבדות והפסדים, במטרה לכבוש נתח שוק בין שלושת החברות.
lt/pgt

ltpgt
כעת כשהשוק התאזן, וכל אחת מהחברות מחזיקה בנתח של כשליש משוק השיחות הבינלאומיות, שינו החברות את המיקוד וכעת כל אחת מהן נמצאת בשיא המרוץ לרווחיות. מועד המעבר לרווחיות בברק אינו ידוע, והערכות מדברות על שנה ויותר עד שתצליח החברה לעבור לרווח.
lt/pgt

ltpgt
גיל שרון, סמנכ"ל השיווק ומשנה למנכ"ל החברה, אחראי על כמה מהפרויקטים החשובים בברק ובהם, פיתוח תחום האינטרנט והכניסה לשוק הפנים ארצי. מעל שני התחומים הללו ומעל המקום שיש בכל אחד מהם עבור חברה כמו ברק, מרחפים עדיין סימני שאלה רבים.
lt/pgt

ltpgt
שרון יתארח היום בשעה 15:00 בפורום תקשורת של TheMarker.com ויענה על שאלות בתחום התקשורת, האינטרנט והתחרות בשוק השיחות הבינלאומיות.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully