וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד התיירות: אל על גובה מחירים גבוהים במיוחד

עירית רוזנבלום

16.10.2003 / 7:39

סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על, יואב לוי, אמר בתגובה: "הטענה כי מחירי אל על גבוהים יחסית היא שגויה, ומצביעה על אי הכרת העובדות"



"אל על גובה מחירים גבוהים במיוחד", אומר מנכ"ל משרד התיירות, אהרן דומב. דומב התייחס בדבריו להחלטת המשרד לפעול בשיתוף פעולה עם חברות תעופה זרות בהבאת קבוצות תיירים לישראל נוסף על אל על. לדבריו, גם חברות תעופה אחרות מעדיפות לשמור מושבים במטוסים לנוסעים בודדים שמשלמים מחיר גבוה יותר, מאשר לתת אותם לקבוצות שמשלמות מחיר נמוך יותר, אך אל על גובה מחירים גבוהים במיוחד.



עד 2002 השתתף המשרד בהוצאות הפרסום והשיווק של אל על בפרסומיה על טיסות לישראל. מהשנה שעברה הוא מתנה את התמיכה בכך שאל על תציע חבילות הכוללות טיסות במחירים נוחים, ולינה במלונות בישראל.



סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על, יואב לוי, אמר בתגובה: "הטענה כי מחירי אל על גבוהים יחסית היא שגויה, ומצביעה על אי הכרת העובדות". לוי הוסיף כי לפני כשבוע קיים סבב פגישות במדריד עם סוכני נסיעות, אנשי דת ומארגני קבוצות, והציע מחירים נמוכים במיוחד לעידוד התנועה לישראל.



לפני שבועות אחדים נפגש דומב עם ראשי חברות התעופה הזרות שלהן נציגויות בצרפת ובהן לופטהנזה, סוויס, אייר פראנס, ואליטליה. סוכם על הידוק השת"פ בין משרד התיירות לבין חברות התעופה הללו וכי החברות יציעו מחירים מוזלים לסוכנים המשווקים את ישראל בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully