וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה חלקית בתביעת אינפקוס: זאבי ישלם לאינווסטק 16 מיליון שקל

אמיר הלמר

27.10.2003 / 16:17

תביעת פי.בי כנגד אינפקוס וזאבי תתוקן כך שסכום התביעה יעמוד על כ-84 מ' ש'; בתביעה נטען כי אינפקוס קיבלה מבנק פי.בי אנגליה אשראי של 30 מ' ד' וזאבי חתם ערבות אישית לחובותיה עד ל-21 מ' ד'



פשרה חלקית הושגה במסגרת תביעת הענק בסך 101 מיליון שקל שהגיש בנק פי.בי האנגלי, השייך לקבוצת הבנק הבינלאומי, כנגד חברת אינפקוס שבשליטתו של איש העסקים גד זאבי. הפשרה מתייחסת לשישית מסכום התביעה - כ-16 מיליון שקל - חלקו של בנק אינווסטק כללי באשראי שניתן על ידי פי.בי לאינפקוס.



התביעה נגד זאבי ואינפקוס הוגשה לפני כ-9 חודשים. בכתב התביעה נטען כי אינפקוס, העוסקת בתיווך עסקות נפט, קיבלה מבנק פי.בי אנגליה אשראי בסך 30 מיליון דולר, כאשר גד זאבי חתם ערבות אישית לחובות של החברה כלפי הבנק עד סכום של 21 מיליון דולר. בעת הגשת התביעה עמד חובה של אינפקוס לבנק על סך של כ-22 מיליון דולר.



לפני מספר שבועות הודיעו באי כוחם של אינפקוס וזאבי, עו"ד ניצה פוזנר ויוכי כדיר-פז, ובא כוחו של בנק אינווסטק, עו"ד דן דורון כי הם קרובים לסיכום בקשר לחלקה של אינווסטק בחוב. מסתבר כי אינווסטק היתה אחראית לשישית מהחוב.



הצדדים הודיעו היום כי הגיעו לפשרה אך סירבו לציין את תוכנה המדויק. נודע כי הפשרה אינה כוללת מחיקת החוב אלא פרישתו מחדש על פני תקופה ארוכה בתנאים המקוריים של ההלוואה.



לצורך הפשרה הוסכם כי אינווסטק תצטרף כתובעת וינתן כנגדה פסק הדין שבפשרה על חלקה בסכום התביעה. במקביל יתוקן כתב התביעה כך שסכום החוב של אינפקוס לבינלאומי יעמוד על כ-84 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully