וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוור בחרה במערכות PowerAccess של נצ'ורל מיקרוסיסטמס

5.3.2001 / 13:55

המערכת, שהושקה ע"י NMS לפני כחודש, מאפשרת גישה מהירה ליישומי פס רחב בעלות נמוכה

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת פלוור , ספקית מערכות גישה אלחוטית רחבות פס (BWA), בחרה בארכיטקטורת PowerAccess של נצ'ורל מיקרוסיסטמס (סימול NMSS) עבור מרכזיית ה-WALKair מתוצרתה. מרכזיית ה-WALKair מאפשרת גישה מהירה לאינטרנט ושירותי נתונים וקול נוספים בטווח תדרי הרדיו 3.5, 10.5 ו-26 ג'יגה-הרץ.
lt/pgt

ltpgt
ארכיטקטורת PowerAccess של NMS, הכוללת טכנולוגיית גישה רחבת פס חדשה, מסוגלת לתמוך ביותר מעשרת אלפים נקודות גישה (ports) בלוח CompactPCI אחד, ומפחיתה בכך את עלות הגישה לפס רחב.
lt/pgt

ltpgt
מערכת ה-PowerAccess של NMS מרחיבה את יכולתה של פלוור לרכז את רמות תעבורת הנתונים מתחנות מרוחקות, הפועלות באמצעות תדרי רדיו, ולנתב תמהילים חדשים של תעבורת נתונים באמצעות רשתות המבוססות על מיתוג מנות, תוך שימוש בשירותי ATM במהירויות גבוהות.
lt/pgt

ltpgt
טכנולוגיה זו מאפשרת לספקי הציוד להתמודד עם זרם נתונים גובר, עקב פרישה מואצת של תחנות מרוחקות על ידי מפעילי תקשורת מקומיים וגלובליים, ולספק יישומי תקשורת מבוססי אינטרנט ו-TDM עבור משתמשים עסקיים בדרך מהירה וחסכונית.
lt/pgt

ltpgt
פלוור היא ספקית מובילה של מערכות גישה אלחוטית רחבות פס (BWA) מנקודה-אחת-למספר-נקודות. מערכות אלה משמשות בעיקר מפעילי תקשורת המחברים לקוחות עסקיים אל ה"מייל האחרון" - החיבור שבין אתר הלקוח למרכזיית מפעיל התקשורת.
lt/pgt

ltpgt
מערכת WALKair של פלוור מאפשרת למפעילים לספק גישה לאינטרנט במהירות גבוהה וכן מגוון רחב של שירותי נתונים וקול בטווח תדרי הרדיו 3.5, 10.5 ו-26 ג'יגה-הרץ. לפלוור יש כיום יותר מ-60 התקנות ברחבי העולם.
lt/pgt

ltpgt
נצ'ורל מיקרוסיסטמס (NMS) (סימול NMSS) מתכננת, מפתחת ומספקת רכיבי תוכנה וחומרה המיועדים לרשתות, ומספקת שירותי תכנון והתאמה אישית של מוצריה לספקי ציוד תקשורת ותשתית ברחבי העולם.
lt/pgt

ltpgt
המוצרים והטכנולוגיות של NMS מותקנים בבסיסן של מערכות תקשורת מתקדמות, כולל פלטפורמות שירותים מבוססות רשת, רשתות אלחוטיות, שרתי מדיה, פלטפורמות ל-Unified Messaging ,VoIP, שרתי קול ופקס משולבים, ומרכזי שירות בעלי יכולות רשת. בין לקוחות החברה ניתן למנות את אריקסון, לוסנט, סימנס, קומברס, רדקום
ועוד.
lt/pgt

ltpgt
המערכות של נצ'ורל מיקרוסיסטמס מותקנות בכ-65 ארצות. למוצרי החברה הוענק תקן ISO 9002. החברה נוסדה בשנת 1983, בסיסה בפראמינגהאם, מסצ'וסטס, והיא מעסיקה כ-500 עובדים. נשיא ומנכ"ל החברה הוא בוב שכטר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully