וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות בפתיחה

שירלי יום-טוב

27.10.2003 / 23:03

קליקסופטוור מוסיפה 10% בעקבות הדו"חות. מרקורי עולה ב-4%. קומברס עולה ב-4% וצורן מוסיפה כ-3% לאחר הצניחה ביום שישי עקב הדו"חות


שבוע המסחר נפתח בעליות במדדים. בפתיחת יום המסחר עולה הנאסד"ק ב-0.7% והדאו מוסיף 0.4%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית קליקסופטוור שמוסיפה 10% למחיר של 3.2 דולרים בעקבות דו"חות חיוביים לרבעון השלישי וצפי להמשך הצמיחה ברבעון הרביעי. מניית מרקורי עולה ב-4% למחיר של 46 דולר וקומברס מוסיפה 4% למחיר של 16.7 דולר. צורן עולה ב-3.2% למחיר של 15.7 דולר לאחר הצניחה ביום שישי האחרון בעקבות הדו"חות.

סקירת טרום מסחר


שבוע המסחר בוול סטריט עשוי להיפתח בעליות נאות. לפי החוזים העתידיים, עתיד מדד נאסד"ק לפתוח בעלייה של 0.5%, וסטאנדרד אנד פורס עשוי לפתוח בעלייה של 0.3%.

חברת ג'קדה דיווחה היום על הכנסות בהיקף של 5.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, עלייה קלה לעומת 5.1 מיליון דולר ברבעון השני וב-14% יותר מהתקופה המקבילה. שולי הרווח הגולמי מתוך המכירות הסתכמו ב-79% ברבעון השלישי, לעומת 82% ברבעון הקודם. ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-713 אלף דולר וההפסד הנקי עמד על 558 אלף דולר, 3 סנט למניה, לעומת הפסד של 2 סנט למניה ברבעון השני.

אזהרת הרווח של צורן נענתה בסוף השבוע בהורדת המלצות של נידהם אנד קו מ"קנייה חזקה" ל"קנייה" ושל CIBC מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". בבנק אגוד בחרו להותיר את ההמלצה על "קנייה". צורן הזהירה בשבוע שעבר כי היא תרשום הכנסות של 72.5-70 מיליון דולר בלבד ברבעון הרביעי עם רווח פרו-פורמה של 7-10 סנט למניה. לאור זאת ירדה המניה ב-16% במחזור גבוה במיוחד.

מניית נייס רושמת היום ירידות חדות של יותר מ-3.5% בבורסה בתל אביב, לקראת דו"חותיה שיפורסמו ביום רביעי. בבנק הפועלים העריכו היום כי תוצאות הרבעון יהיו טובות ויצביעו על התייעלות ושיפור ברווחיות, אם כי לא על גידול משמעותי בהכנסות. בפועלים צופים להכנסות של 57 מיליון דולר עם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר (4.4% על המחזור) ברבעון השלישי. עם זאת, בהפועלים העריכו כי החברה תפחית את תחזיותיה ל-2003 כולה. "הפחתת התחזית, הגם שברובה כבר הופנמה על ידי השוק, עשויה לגרום לפגיעה זמנית במניה", ציינו בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully