וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטגרה הישראלית תספק לפוג'יטסו מעבדי תקשורת בכ-2 מיליון דולר

צורי דאר

27.10.2003 / 16:31

מעבדי WinPath של וינטגרה ישולבו בשרתי הגישה של פוג'יטסו; טקסס אינסטרומנטס שקלה לרכוש את החברה בכ-100 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית וינטגרה (Wintegra) הודיעה היום כי זכתה ב-Design Win (תכנון מוצר עתידי) בחברת פתרונות התקשורת הבריטית פוג'יטסו טלקומיוניקיישן (Fujitsu Telecomunications Europe) מקבוצת פוג'יטסו.



פוג'יטסו טלקומיוניקיישן הינה ספקית של בריטיש טלקום בבריטניה. המוצר הראשון ממשפחת מוצרי GeoStream של פוג'יטסו, שיתבסס על מעבד WinPath, הינו שרת גישה המחבר בין תשתית הרשת האופטית לרשתות ארגוניות מבוססות את'רנט. גורמים בענף העריכו כי שווי חלק זה של העסקה יגיע ל-1-2 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.



וינטגרה הוקמה בינואר 2000 בידי קובי בן צבי המשמש מנכ"ל החברה ורוברט אודל, שניהם מנהלים בכירים לשעבר בחברת מוטורולה. יחד מחזיקים השניים בכ-20% ממניות החברה. וינטגרה פיתחה מעבד תקשורת המאפשר לספקי תקשורת לעבור מרשתות קוויות לרשתות המבוססות על פרוטוקולי אינטרנט, את'רנט, TDM ו-ATM, ללא שינוי מהותי בטכנולוגיית ההפעלה.



וינטגרה זכתה עד כה מעל ל-70 Design-Wins עם משפחת מעבדי WinPath, בהם תשתיות גישה קווית, אלחוטית, העברת קול על גבי נתונים (Voice over Packet) ועוד. על לקוחותיה נמנות חברות כלוסנט, מוטורולה, יונדאי, רד תקשורת ואחרות.



לווינטגרה שיתוף פעולה הדוק עם חברת טקסס אינסטרומנטס, משקיעה אסטרטגית שהשקיעה בה לצורך פיתוח פתרונות לאיחוד בין רשתות בתחום תשתיות הגישה. בתחילת השנה התפרסם כי טקסס אינסטרומנטס הגישה הצעה לרכישת וינטגרה בכ-100 מיליון דולר.



וינטגרה גייסה עד כה כ-40 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנית טקסס אינסטרומנטס, קרן קונקורד, קרן מגנום, בנק ההשקעות הטייוואני CDIB וקבוצת השקעות אירופית פרטית. החברה צפויה להגיע להכנסות של כ-6-7 מיליון דולר השנה וצופה מעבר לרווח בשנה הבאה.



וינטגרה מעסיקה כ-85 עובדים במרכזי פיתוח בישראל ובארה"ב, וכן במרכזי המכירות בארה"ב, אירופה, ודרום מזרח אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully