וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה שוקלת הסרת הפיקוח מתחנות הרדיו האזורי

5.3.2001 / 14:04

בשל הכוונה להקים במשרד הדתות רשות שלישית, שתכשיר את תחנות השידור של ש"ס; מוטי שקלאר: "לא ניתן להקים רדיו לכל מפלגה כתוצאה מלחצים פוליטיים"

רוני קורן-דינר
ltpgt
יו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מוטי שקלאר, הודיע היום כי ימליץ למועצה לשקול את הפסקת הפיקוח על תחנות הרדיו האזורי, אם אכן תתממש כוונתה של הממשלה החדשה להקים במשרד הדתות רשות שלישית, שתכשיר את תחנות השידור של ש"ס.
lt/pgt

ltpgt
"אין להעלות על הדעת", אמר שקלאר, "שכל משרד ממשלתי יקים תחנות רדיו משלו. לרשות השנייה אין ולא היתה כל התנגדות להקמת תחנות רדיו ייעודיות, אלא שהדבר חייב להיעשות במסגרת מדיניות תקשורת כוללת, הפועלת על פי קריטריונים מקצועיים ושוויוניים".
lt/pgt

ltpgt
"החלטה המכשירה תחנות שפעלו עד כה באופן בלתי חוקי, יוצרת אפליה מול התחנות האזוריות שפועלות זה שנים ע"פ חוק ובמסגרת מדיניות מוסדרת, הכוללת העברת תשלומים כבדים למדינה", הוסיף שקלאר. "לא ניתן להקים רדיו לכל מפלגה כתוצאה מלחצים פוליטיים". לדבריו, הכשרת התחנות הללו תביא להגדלת הפערים בחברה הישראלית.
lt/pgt

ltpgt
שקלאר מזהיר כי "אם תמומש מדיניות הכאוס במפת התקשורת", כלשונו, הוא ימליץ למועצת הרשות לשקול להימנע מפיקוח על התחנות האזוריות החוקיות, כולל הימנעות מדרישת תשלום אגרות ומיסוי למדינה.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully