וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: נאסד"ק הוסיף 0.9%; קומברס עלתה בכ-6% בעקבות העלאת המלצה

27.10.2003 / 23:30

רדוויו זינקה ב-12% לאחר שצנחה ב-18% ביום שישי; צורן תיקנה בעלייה של 2% לאחר הנפילה ביום שישי; און טראק עלתה ב-13% בעקבות חוזה חדש בארה"ב

סקירה אחרונה (20:40)

שבוע המסחר בוול סטריט נפתח במגמה חיובית על רקע מספר עסקות מיזוג ורכישות גדולות שתורמות לאווירה חיובית בשווקים. הנאסד"ק עולה בשעה זו ב-0.8% והדאו מוסיף 0.5%.

במסגרת עסקת המיזוג הגדולה ביותר בענף הבנקאות בארה"ב, הציע בנק אוף אמריקה לרכוש את בנק פליט בוסטון. לפי תנאי העסקה, ישלם בנק אוף אמריקה 45 דולר למניה לעומת מחיר סגירה של 31.80 דולר שרשם פליט ביום שישי. שווי השוק המשותף של שני הבנקים לפי מחיר השווקים - 156 מיליארד דולר. שווי הנכסים הכולל של השניים הוא 850 מיליארד דולר.

2 מיזוגים נוספים היום הם מתחום הבריאות. חברת ביטוח הבריאות אנתם הודיעה כי תרכוש את מתחרתה וולפוינט הלת נטוורקס תמורת 15.2 מיליארד דולר במניות ובמזומן. עסקה נוספת שהוכרזה בתחום ביטוחי הבריאות היתה רכישתה של מיד אטלנטיק מדיקל סרוויסס על ידי יונייטד הלת תמורת 3 מיליארד דולר.

בין החברות הישראליות הנסחרות פירסמו היום את דו"חותיהן לרבעון השלישי ג'קדה, מגל וקליקסופטוור . מניית האחרונה מממתנת בשעה זו את הזינוק מתחילת היום ועולה ב-15% למחיר של 3.4 דולרים, בהמשך לזינוק פנומנלי של למעלה מ-1,000% מתחילת השנה. קליקסופטוור דיווחה היום על רבעון חיובי נוסף שכלל רווח שיא של 687 אלף דולר וצמיחה של 16% בהכנסות ביחס לרבעון הקודם ושל 28% ביחס לרבעון המקביל ל-5.9 מיליון דולר. החברה, בניהולו של ד"ר משה בן בסט, צופה שיעור צמיחה מתון יותר של 5% בהכנסות הרבעון הבא ורווח נקי בשורה התחתונה, כך שתדווח על רווחיות בסיכום שנת 2003 כולה. שווי השוק של החברה, המתמחה בפתרונות תזמון למערך אנשי שטח בארגונים, מסתכם בכ-93 מיליון דולר.

מניית רדוויו שצנחה ביום שישי ב-18% בעקבות הדו"חות, נהנית בשעה זו מזינוק של 13% למחיר של 96 סנט במחזור גבוה.

אזהרת הרווח של צורן נענתה בסוף השבוע בהורדת המלצות של נידהם אנד קו מ"קנייה חזקה" ל"קנייה" ושל CIBC מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". בבנק אגוד בחרו להותיר את ההמלצה על "קנייה". צורן הזהירה בשבוע שעבר כי היא תרשום הכנסות של 72.5-70 מיליון דולר בלבד ברבעון הרביעי עם רווח פרופורמה של 7-10 סנט למניה. לאור זאת, ירדה המניה ביום שישי ב-16% במחזור גבוה במיוחד. בשעה זו היא מתקנת מעט ועולה ב-4.2% למחיר של 15.9 דולר.

און טראק: חוזה חדש בארה"ב

בבתי ההשקעות RBC קפיטל מרקטס ו-Soundview העלו את המלצתם למניית מרקורי ל"תשואת יתר" והמניה עולה ב-3.7% למחיר של 45.9 דולר. גם מניית קומברס זכתה להעלאת המלצה ל"תשואת יתר" מצד בית ההשקעות CIBC והמניה עולה ב-5.7% למחיר של 17 דולר.

מניית און טראק עולה ב-12% למחיר של 6.4 דולרים על רקע הודעת החברה על חוזה חדש בארה"ב. און טראק, הפועלת בתחום פתרונות לכרטיסים חכמים ללא מגע, תספק בשיתוף עם החברה הגרמנית Scheidt & Bachmann פתרונות כירטוס עבור מערכת התחבורה של מחוז האריס במדינת יוסטון. המערכת צפויה להתחיל לפעול ב-2004.

חברת ג'קדה רשמה הכנסות בהיקף של 5.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, עלייה קלה לעומת 5.1 מיליון דולר ברבעון השני וב-14% יותר מהתקופה המקבילה. ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם ב-713 אלף דולר וההפסד הנקי עמד על 558 אלף דולר, 3 סנט למניה, לעומת הפסד של 2 סנט למניה ברבעון השני. מניית החברה עולה ב-3.2% למחיר של 2.6 דולרים המשקף לחברה שווי שוק של כ-49 מיליון דולר.

נייס יורדת למרות הערכה חיובית בבנק הפועלים

חברת מגל , המתמחה במערכות אבטחה ממוחשבות, לאיתור וזיהוי חדירות לא מורשות, דיווחה על הכנסות שיא של 15.3 מיליון דולר ברבעון השלישי - עלייה של 62% מהכנסות הרבעון המקביל ושל 13% מהרבעון שעבר. הרווח הנקי היה 503 אלף דולר וזאת לעומת רווח נקי של 840 אלף דולר ברבעון שעבר. יזהר דקל, מנכ"ל החברה, ציין כי הוא מקווה לשיפור הרווחים ברבעון הבא. "ההישג הגדול שלנו ברבעון הזה הוא הגידול המשמעותי במכירות, שנובע ממאמצי השיווק שעשינו", ציין. המניה נותרת ללא שינוי במחיר של 8.2 דולרים.

מניית נייס רושמת ירידה של 4.3% למחיר של 18.9 דולר לקראת דו"חותיה שיפורסמו ביום רביעי. בבנק הפועלים העריכו היום כי תוצאות הרבעון יהיו טובות ויצביעו על התייעלות ושיפור ברווחיות, אם כי לא על גידול משמעותי בהכנסות. בפועלים צופים להכנסות של 57 מיליון דולר עם רווח נקי של 2.5 מיליון דולר (4.4% על המחזור) ברבעון השלישי. עם זאת, בהפועלים העריכו כי החברה תפחית את תחזיותיה ל-2003 כולה. "הפחתת התחזית, הגם שברובה כבר הופנמה על ידי השוק, עשויה לגרום לפגיעה זמנית במניה", ציינו בבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully