וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מהמרים על האינטרנט: Exseed ומשקיעים פרטיים הזרימו 3 מיליון דולר לסטארט אפ Zootec

5.3.2001 / 14:30

החברה, שעוסקת בפיתוח מערכת לניהול קהילות משחקים והימורים על גבי הרשת, מומנה גם בשלב ה-seed על ידי Exseed

אלון תבור
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית Zootec הודיעה היום על השלמת סבב גיוס ההון הראשון שלה, שהיה בעל היקף של 3 מיליון דולר ונערך לפי שווי חברה של כ-20 מיליון דולר אחרי הכסף. את ההשקעה הובילה קרן ההון סיכון הישראלית Exseed של זיו דסקלו, שגם מימנה את החברה בשלב ה-seed, והשתתפו בו מספר משקיעים פרטיים, ובהם מספר מנהלים של קרן הון סיכון אירופאית גדולה.
lt/pgt

ltpgt
Zootec עוסקת בפיתוח פלטפורמה לניהול קהילות משחקים והימורים על גבי רשת האינטרנט. מוצר הדגל שלה, ה-Zoogi, מאפשר לגולשים שונים ליצור ביניהם קשר, בכל אתר אינטרנט אשר מציע משחקים מקוונים, ולשחק אחד נגד השני, על סכום כסף מוגדר.
lt/pgt

ltpgt
ה-Zoogi הוא למעשה תוכנת client אשר ניתנת להורדה מהאינטרנט, ומטפלת בין היתר גם בנושאי החיוב, הזיכוי והגבייה של שני הצדדים, דרך כרטיסי האשראי. כמובן, שבין השחקנים מתאפשרת תקשורת בצ'ט, כל שחקן יכול לראות את העדפותיו של השחקן שמולו, והמערכת מאפשרת להם גם להמשיך את ההתקשרות ביניהם מחוץ למשחק עצמו, לשם מטרות כמו עסקאות סחר ביניהם, לשם דוגמה.
lt/pgt

ltpgt
מודל ההכנסות של החברה מתבסס על עמלה שהיא גובה מתוך הכנסותיו של הצד המנצח בכל משחק ומשחק, שכיום עומד על 10% מהסכום שעליו הימרו השחקנים. גובה ההימור למשחק מוגבל ל-25 דולר.
lt/pgt

ltpgt
לדברי הנהלת החברה, מדובר בעיסוק שהוא לגמרי חוקי, גם משום שמדובר בהימור על סכומים קטנים בלבד, אך בעיקר משום שלא מדובר בהימור אמיתי, מול מכונה או מחשב, אלא במשחק מול הצד האנושי השני ותו לא.
lt/pgt

ltpgt
כיום מעסיקה החברה 31 עובדים, בהולנד ובישראל, ועיקר המרץ מופנה להמשך הפיתוח ולרקימת הסכמים ושיתופי פעולה מול אתרי משחקים גדולים. החברה הוקמה ב-1999 וסבב הגיוס הקודם שלה היה בהיקף של 2 מיליון דולר.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully