וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנות בטוחה הקימה חברת קרנות חדשה - כלל פיננסים קרנות נאמנות; עדי גוברמן מונה כמנכ"ל החברה החדשה

הרצל לקס

28.10.2003 / 10:20

הקמת החברה היא חלק ממהלך ההקמה של כלל פיננסים - זרוע הפיננסים החדשה של קבוצת כלל ואי.די.בי; החברה תנהל את קרנות אוורגרין שהתמזגה לתוך בטוחה



הושלמה השקתה של חברת הקרנות החדשה מבית קבוצת כלל - "כלל פיננסים קרנות נאמנות". למנכ"ל החברה התמנה עדי גוברמן, עד היום מנהל אזור ירושלים באילנות בטוחה. חברת הקרנות החדשה מהווה חלק ממהלך הקמת כלל פיננסים, הזרוע הפיננסית החדשה של קבוצת כלל ואי.די.בי, שתהיה חברה אחות לכלל ביטוח ותנהל את תחום הפיננסים בקבוצה. במסגרת מהלך זה הפכה כלל פיננסים לגוף החוץ-בנקאי הגדול בארץ, שתחת ניהולו כ-35 מיליארד שקל.



כלל פיננסים קרנות נאמנות תפעל במסגרת החטיבה של אילנות בטוחה בפריסה החדשה, האחראית על הניהול הישיר של כספי הלקוחות. חברת הקרנות קמה על בסיס קרנות נאמנות בניהול אוורגרין, שמוזגה לאחרונה לתוך אילנות בטוחה. היקף הנכסים ב-10 הקרנות של אוורגרין הוא כ-100 מיליון שקל.



מנכ"ל אילנות בטוחה, שוקי אברמוביץ', אמר כי בעקבות הקמת כלל פיננסים קרנות נאמנות מתכוונת הקבוצה להרחיב את פעילותה בתחום זה. "ניהול קרנות נאמנות הוא שירות חשוב ומשלים לסל השירותים הפיננסיים הרחב שמעניקה אילנות בטוחה, הכולל ייעוץ וניהול תיקי השקעות למשקי בית וגופים מוסדיים, שירותי מסחר בניירות ערך בארץ ובחו"ל, ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות ונוסטרו", אמר אברמוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully