וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשטוב תאבד כ-4% מהכנסותיה השנתיות

אילן מוסנאים

28.10.2003 / 12:57

קופת חולים מאוחדת תפסיק לרכוש ולהשתמש בשירותי החברה. המשמעות - אובדן הכנסות של 1-1.5 מיליון שקל לראשטוב

חברת ראשטוב תעשיות תוכנה מדווחת היום לבורסה כי קיבלה את הודעתה של קופת חולים מאוחדת על כוונתה להפסיק לרכוש ולהשתמש בשירותי החברה החל מיום ה-1 בפברואר 2004. ראשטוב, העוסקת בפיתוח ואחזקה של תוכנת הקליקס - המשמשת ליצירה, שמירה, עיבוד וניהול של תיקים רפואיים אלקטרוניים - מדווחת כי היא צפתה את ההתפתחות ודיווחה עליה בדו"חות הדירקטוריון הקודמים. החברה מציינת כי המשמעות הישירה של סיום החוזה היא אובדן של הכנסות בהיקף של כ-1 עד 1.5 מיליון שקל בשנה. הכנסות החברה ב-2002 הסתכמו בכ-37 מיליון שקל, כך שמדובר בירידה של כ-4% בהיקף הפעילות השנתי של החברה.

נציין כי בדו"ח הדירקטוריון של החברה ברבעון השני של השנה היא כותבת כי היא משיקה היום פרויקט תיק רפואי לקליקס, וכי החלה בהסבת רופאים, שהשתמשו עד כה במערכת הקליקס, למערכת חדשה. ראשטוב כותבת ברבעון השני כי עד לתאריך הדו"ח, מאוחדת הסבה כ-250 רופאים מתוך 1,400 רופאי הקופה המשתמשים בקליקס, וכי היא מעריכה שתהליך ההסבה יתפרס על פני 2003 ו-2004.

ראשטוב, שפועלת בנוסף גם אצל קופת חולים מכבי, קופת חולים לאומית וקופת חולים כללית, מדווחת בדו"חות הרבעון השני כי המצב הכללי בו נתונה המדינה ישפיע גם על תקציבי קופות החולים ויכולתן הכספית, מצב שצפוי להשפיע על הכנסות החברה ורווחיה בשנה הקרובה. היא מציינת כי היא לוקחת בחשבון את המצב המתואר ונערכת בהתאם.

החברה דיווחה במחצית הראשונה של השנה על שחיקה של כ-7.5% בשורת ההכנסות שלה, לרמה של כ-16.2 מיליון שקל. עם זאת, היא הצליחה להפחית, במקביל, גם את עלות המכר וההוצאות התפעוליות שלה ובנוסף ליהנות משיפור בסעיף המימון, מה שאיפשר לה להציג צמיחה של כ-13% בשורת הרווח הנקי ל-4.6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully