וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המשלוחים הבינלאומית TNT משיקה בישראל את שירות iSolutions

5.3.2001 / 15:52

השירות מסייע בתהליך המשלוח באמצעות האינטרנט או באמצעות חבילת תוכנה המותקנת באתר הלקוח

שירות TheMarker.com
ltpgt
חברת המשלוחים הבינלאומית TNT הודיעה היום על השקת iSolutions - פיתרון ניהולי גלובלי המגדיל, לדבריה, את הגמישות, השליטה והחיסכון בזמן בכל תהליך המשלוח באמצעות האינטרנט או באמצעות חבילת תוכנה המותקנת באתר הלקוח (בתחנה בודדת או ברשת).
lt/pgt

ltpgt
פיתרון ה-iSolutions, נכתב בהודעת החברה, מציע טווח רחב של שירותי משלוח באמצעים אלקטרוניים כולל ניהול המשלוח, השוואת מחירים, יצירת דו"חות, בדיקת מחירים לכל יעד בעולם - והכל באפליקציה אחת.
lt/pgt

ltpgt
iSolutions מאפשר להתחבר בצורה ישירה לרשת המחשבים של TNT העולמית ולנהל משם את המשלוחים בצורה אישית. המערכת מותאמת לכל לקוח באופן מודולרי והיא מורכבת מ-100 אפשרויות שימוש שונות. המערכת מותקנת ללקוחות החברה בכל העולם בשפות שונות עם אפשרות לביצוע עסקות ב-60 מטבעות שונים.
lt/pgt

ltpgt
TNT היא ספקית בינלאומית של משלוחי אקספרס, שירותי דואר ושירותי לוגיסטיקה בינלאומיים ומעסיקה כיום בישראל כ-65 עובדים. TNT ישראל משנעת את המשלוחים באמצעות חברת ק.א.ל המפעילה 7 טיסות שבועיות מישראל לליאז' שבבלגיה.
lt/pgt

ltpgt
TNT העולמית היא אחת מארבע החברות הגדולות בעולם לשיגור, הטסה והפצה של משלוחים בינלאומיים. היא מעסיקה מעל 115 אלף עובדים בעולם ביותר מ-200 מדינות. בבעלותה כ-60 מטוסים וכ-17 אלף כלי רכב והיא משגרת כ-3.2 מיליון פריטים בשבוע.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully