וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום קיימה מגעים מתקדמים למיזוג עם קווי זהב

ערן גבאי

28.10.2003 / 13:41

השיחות נפסקו. אליעזר פישמן מאשר חלקית: "התנהלו שיחות אך לא הגענו לשלב עסקת מניות". סלקום מבקשת כעת לפעול באופן עצמאי בשוק השיחות הבינלאומיות

סלקום קיימה לפני חודשיים מגעים מתקדמים למיזוג עם קווי זהב, בעסקה שבחלקה אמורה היתה להיות במניות, כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי השיחות הגיעו לידיעת גורמים בכירים בשוק שנתבקשו להגיב עליהם. נכון להיום, השיחות נפסקו.

איש העסקים אליעזר פישמן, בעל השליטה בחברת קווי זהב, אמר בתגובה כי "סלקום פנו אלינו והתקיימו שיחות, עד שהם חשבו שיוכלו לקבל רישיון בעצמם. לא הגענו לשלב של שיחה על עסקת מניות. בסלקום רק בדקו את האפשרות".

השיחות נוהלו במקביל לבחינת שיתוף הפעולה בין סלקום וקווי זהב כנגד שיתוף הפעולה שאושר לחברות הבנות של בזק - פלאפון, בזק בינלאומי ובזקכל - בהקמת מיזם B-1 לפעילות בשוק העסקי.

בינואר 2004 אמור היה שוק השיחות הבינלאומיות להיפתח בפני מתחרים חדשים, מהלך שנדחה בינתיים, ככל הנראה, למחצית השנייה של 2004. במסגרת כוונת סלקום להיכנס לפעילות בשוק השיחות הבינלאומיות ולהציע ללקוחותיה העסקיים שירותי תקשורת כוללים, היא בחנה גם מיזוג עם חברת השיחות הבינלאומיות ברק.

נכון להיום מבקשת סלקום לפעול במסגרת של אופרציה עצמאית בשוק השיחות הבינלאומיות, אם לא תשונה טיוטת התקנות של משרד התקשורת ולא ייאסר על חברות הסלולר לפעול בשוק.

כמו כן, נזכיר כי בעלת המניות הקטנה בסלקום, דסק"ש, המחזיקה ב-25% ממניות החברה, הצהירה באחרונה על כוונתה להגדיל את ההחזקות שלה בחברת סלקום, באם תגיע להסכמה על מחיר הרכישה עם חברת בלסאות או עם משפחת ספרא, המחזיקות יחדיו בכ-70% ממניות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully