וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי רויאל קריביאן שבשליטת משפחת עופר נפלו ל-192 מיליון דולר ברבעון השלישי בעקבות ירידה במחירי כרטיסים

סוכנויות הידיעות

27.10.2003 / 18:36

חברת שיט התענוגות השנייה בגודלה בעולם הזהירה כי תוצאותיה בשנת הכספים כולה יהיו נמוכות ב-14 סנט מתחזיות האנליסטים



רויאל קריביאן (סימול RCL), חברת שיט התענוגות השנייה בגודלה בעולם, דיווחה היום על ירידה קלה ברווחיה הרבעון השלישי בשל ירידה במחירי כרטיסים ותפוסה נמוכה, והזהירה כי תוצאותיה בשנה כולה יהיו נמוכות מתחזיות האנליסטים עקב מכירות כרטיסים מצומצות מהצפוי.



החברה, הנמצאת בשליטת משפחת עופר, רשמה רווח נקי של 191.9 מיליון דולר ברבעון השלישי, ירידה קלה לעומת רווח של 193.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי מניה דיווחה החברה על רווח של 97 סנט, פחות מתחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול לרווח של 98 סנט למניה, ורווח של 99 סנט ברבעון השלישי של 2002.



התוצאות כוללות הוצאה תפעולי של 5.8 מיליון דולר, או שלושה סנט למניה, בגין יישוב תביעה משפטית. כמו כן כוללות התוצאות הוצאה חד פעמית של 8.7 מיליון דולר, או ארבעה סנט למניה, עליה כבר הודיעה החברה בגין ביטול שיט תענוגות מתוכנן בים התיכון.



הכנסת רויאל קריביאן ברבעון גדלו ב-8.6% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, ל-1.12 מיליארד דולר. השיפור בשורה העליונה נבע מהגדלת צי הספינות של החברה אשר סייעה לפצות על נפילה במחירי כרטיסים ותפוסה נמוכה יותר, מסרה החברה.



החברה מסרה כי למרות מגמת ההתאוששות בהיקף הזמנות הכרטיסים לספינותיה מאז תום המלחמה בעיראק, ההזמנות לרבעון הרביעי היו מצומצמות מהצפוי.



החברה הזהירה כי רווחיה בשנת 2003 כולה צפויים להיות בטווח של 1.42-1.46 דולר למניה, לעומת תחזית האנליסטים של פירסט קול לרווח שנת של 1.58 דולר למניה, ורווח של 1.63 דולר למניה בשנת 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully