וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הוסיף למאסרו בפועל של פורץ מהרצליה 15 חודשים נוספים בגין הרצת מניות

אמיר הלמר

28.10.2003 / 14:35

ביהמ"ש גזר על חיים דקל, המרצה 33 חודשי מאסר בפועל בגין התפרצויות לבתים בהרצליה פיתוח, 30 חודשי מאסר ו-1.2 מיליון שקל קנס



שופט ביהמ"ש השלום בתל אביב, מרדכי פלד, גזר לאחרונה על חיים דקל, פעיל לשעבר בשוק ההון, 30 חודשי מאסר בפועל בגין עבירות של הרצת מניות בהן הודה האחרון.



דקל הודה בכתב האישום שהגישה פרקליטות מיסוי וכלכלה, באמצעות עו"ד אבי פורג, כי רכש ביולי 1999 באמצעות חשבונו בבנק המזרחי כ-117 אלף מניות של חברת שגיא איי.פי.אס, ולאחר מכן החל לסחור עם עצמו במניות בין שני חשבונות, וזאת עד פברואר 2000.



בתקופה זו, נטען בכתב האישום, ביצע דקל 138 עסקות עצמיות, ובנוסף קיים עסקות רגילות מול מוכרים וקונים במניה, עד שלבסוף מכר את המניות ברווח של כ-1.3 מיליון שקל.



דקל, יש לציין, מרצה כבר עתה עונש מאסר בן 33 חודשים שנגזר עליו בפרשה שונה לגמרי של התפרצויות לבתי עסק ובתים באזור הרצליה פיתוח, שם הוא מתגורר.



פרקליטו של דקל ביקש מביהמ"ש כי כל העונש שיוטל עליו במסגרת תיק הרצת המניות יחפוף לעונש המאסר אותו הוא מרצה כעת. השופט קיבל את בקשת הנאשם רק באופן חלקי, וקבע כי מחצית תקופת המאסר בפועל שהוטלה על דקל תרוצה בחפיפה למאסרו כעת. מכאן שדקל ירצה 15 חודשי מאסר נוספים. כמו כן קבע ביהמ"ש כי דקל ישלם עם שחרורו קנס בסך 1.2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully