וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אודיוקודס עולה בכ-10% בעקבות שיתוף פעולה בהודו

שירלי יום-טוב

29.10.2003 / 19:04

נייס מוסיפה 8%. פרטנר עולה ב-5.5% בעקבות זינוק ברווח הנקי. גילת מוסיפה כ-10% לאחר חוזה גדול מהממוצע. לומניס עולה ב-5% לאחר ירידה בהפסד התפעולי


לאחר חגיגת העליות בשני ימי המסחר האחרונים, נראה כי המשקיעים בוול סטריט בוחרים לממש היום מעט מהרווחים. יום המסחר נפתח בירידות של עד כ-0.5% במדדים ולמרות שאלו מתמתנות בשעה זו, נותרים המדדים בטריטוריה שלילית. נאסד"ק יורד 0.3%, והדאו מאבד 0.1%.

לאחר יום עמוס חדשות כלכליות אתמול - מדד בטחון הצרכנים שהצביע על עלייה, ונאום הפד על מצב הכלכלה, תירשם היום הפוגה, והמשקיעים יחזרו למקד את תשומת הלב בדו"חות הרבעוניים שממשיכים לזרום.

אתמול עלה מדד הנאסד"ק ב-2.6% לרמה של 1,932 נקודות, והדאו ג'ונס נהנה מעלייה של 1.5% לרמה של 9,748 נקודות. זאת לאחר שנגיד הבנק הפדרלי, אלן גרינספאן, דיבר אתמול בסיום פגישת מועצת הנגידים על סימני התאוששות בכלכלה הגדולה בעולם. הריבית נותרה על 1%, ולדברי הפד היא צפויה להישאר ברמה זו לתקופה ארוכה ככל שהדבר יתאפשר.

בין החברות הישראליות מרכזת היום עניין מניית נייס מערכות, שעולה בשעה זו ב-8.5% למחיר של 22.2 דולר. נייס דיווחה היום על רבעון נוסף של תוצאות חיוביות. החברה הציגה עלייה של 3.2% מהכנסות הרבעון הקודם ל-58 מיליון דולר וצמיחה של 51% מהרבעון המקביל. התחזית לרבעון הרביעי חיובית אף היא, ומדברת על עלייה בהכנסות ל-63-68 מיליון דולר, כלומר - צמיחה אפשרית של 8.6%-17%. בשורה התחתונה רשמה נייס רווח נקי של 3.5 מיליון דולר, 21 סנט למניה, או רווח נקי של 4 מיליון דולר או 24 סנט למניה בניכוי הוצאות חד פעמיות, טוב ב-3 סנטים למניה מהתחזית הממוצעת בוול סטריט.

מניית אודיוקודס עולה ב-9.5% למחיר של 8.8 דולרים לאחר שהחברה הודיעה היום על הסכם לשיתוף פעולה בפיתוח ושיווק פתרונות מערכת גישה ב-VoIP עם המרכז לטכנולוגיית טלקום של ממשלת הודו (CDOT). הפתרונות שיפותחו במשותף מיועדים לשוק ספקי שירותי התקשורת ההודי, כמו גם לשווקים דומים מחוץ לגבולות הודו. במסגרת ההסכם, מתכוון CDOT לשלב את טכנולוגיות ה-VoIP וה-gateway במערכות המרכז.

מניית גילת עולה ב-10.5% למחיר של 4.8 דולרים בעקבות ההודעה על חוזה עם חברת ציוד החקלאי AGCO במסגרתו תספק גישה לרשת ל-1,500 אתרים של החברה בארה"ב.

מניית צ'ק פוינט מאבדת 0.3% למחיר של 17.4 דולר למרות הודעת החברה על תוכנית רכישה עצמית של מניות (Buy Back) של עד 200 מיליון דולר. לפי מחיר המניה אמש, מדובר ברכישה של כ-11.5 מיליון מניות. כיום יש לחברה 256 מיליון מניות מונפקות על בסיס דילול מלא, כולל התחייבויות לאופציות. אייל דשא, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר היום כי הרכישה היא השקעה נכונה, והיא מיועדת גם למנוע דילול עתידי ולשפר את הרווח למניה.

צ'ק פוינט ייצרה ברבעון השלישי של השנה תזרים של 62.8 מיליון דולר, כך שיתרות המזומן הדשנות שלה מכילות 1.53 מיליארד דולר. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-4.3 מיליארד דולר.

לומניס עולה ב-5% למחיר של 2.1 דולרים בעקבות הדו"חות לרבעון השלישי שהעידו על צמצום ההוצאות התפעוליות, ובעקבותיו על ירידת ההפסד התפעולי ל-10.5 מיליון דולר. לומניס לא מפרסמת תחזיות להמשך, עד שלא תסיים ליישם את תוכנית ההתייעלות עליה הודיעה לאחרונה.

חברת פרטנר רשמה עלייה של 229% ברווחי הרבעון השלישי לרמה של 168.6 מיליון שקל. הכנסותיה של חברת הסלולר גדלו ב-12% לרמה של של 1.2 מיליארד שקל, ומספר המנויים שלה עמד בסוף הרבעון השלישי על למעלה מ-2 מיליון לעומת 1.7 מיליון מנויים בתקופה המקבילה. שווי השוק של פרטנר מסתכם בכ-1.3 מיליארד דולר בעקבות עלייה של כ-100% במחיר המניה מתחילת השנה. המניה עולה ב-5.5% למחיר של 7.3 דולרים.

למרות הדו"חות הצפויים של חברת ווקלטק שהתפרסמו היום, מאבדת מניית החברה 6% למחיר של 2.7 דולרים. ווקלטק, שפירסמה אזהרה חמורה לקראת דו"חות הרבעון השלישי, דיווחה על נפילה של כ-47% בהכנסות ביחס לרבעון השני ל-3.2 מיליון דולר. ההפסד הנקי היה 3.1 מיליון דולר, או 26 סנט למניה, לעומת הפסד של מיליון דולר ברבעון הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully