וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויריאנט עברה לרווח נקי של 24 אלף דולר לראשונה בתולדותיה; ההכנסות הוכפלו ביחס לרבעון המקביל ל-3.4 מ' ד'

שירלי יום-טוב

28.10.2003 / 16:29

שולי הרווח הגולמי עלו ל-57% וההוצאות התפעוליות קטנו ל-1.9 מ' ד'; הקופה צמחה ב-92 אלף דולר ל-2.7 מ' ד'; המניה עלתה בכ-370% מתחילת השנה



לאחר הדו"חות החיוביים של חברת קליקסופטוור אתמול, מוכיחה היום החברה הישראלית המתחרה ויריאנט שגם היא יכולה. תחום תוכנות התזמון למערך השטח בארגונים נותני שירות צובר תאוצה, והתוצאות של ויריאנט מצביעות היום על המשך השיפור בפרמטרים רבים בדו"חות, תוך מעבר לרווח נקי, גם אם סמלי של 24 אלף דולר, לראשונה בתולדותיה של החברה.



ויריאנט, המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול ספקי שירות ניידים בשטח, רשמה ברבעון השלישי הכנסות בגובה 3.4 מיליון דולר - כפולות מאלו של הרבעון המקביל ומשקפות צמיחה של 26% ביחס להכנסות הרבעון הקודם. 36% מההכנסות התקבלו ממכירת רשיונות תוכנה, וזאת לעומת 28% ברבעון השני ו-40% ברבעון המקביל. אך ההשוואה לרבעון המקביל מעט בעייתית שכן אז היו ההכנסות מרישוי תוכנה כ-700 אלף דולר בלבד מתוך הכנסות כוללות של 1.7 מיליון דולר.



הרווח הנקי בתרגום למניה היה סנט אחד. מדובר בשיפור מהותי לעומת הרבעון הקודם בו הפסידה החברה מיליון דולר או 39 סנט למניה, ולעומת הרבעון המקביל בו הסתכם ההפסד הנקי ב-4.1 מיליון דולר או 1.54 דולרים למניה.



"הרבעון שחלף היה השלישי ברציפות של צמיחה בהכנסות, השני ברציפות בו התקיים איזון בתזרים המזומנים, והראשון שבו הכריזה ויריאנט על רווח נקי" ציין ווין ברק, נשיא ומנכ"ל ויריאנט. "הישגים חיוביים אלו לאורך שלושת הרבעונים האחרונים הם תוצאה של הרחבת הקליטה בשוק של מוצרינו, ושיפור איטי אך מתמיד בכלכלה, המשפיע על שווקי היעד שלנו".



שולי הרווח הגולמי של החברה עלו ל-57% לעומת 51% ברבעון הקודם ו-33% ברבעון המקביל. ההוצאות התפעוליות הסתכמו ב-1.9 מיליון דולר, ירידה של 17% ביחס לרבעון הקודם ושל כ-59% ברבעון המקביל. הרווח התפעולי היה 44 אלף דולר ובניכוי הוצאות מימון של 20 אלף דולר, היה כאמור הרווח הנקי 24 אלף דולר.



ויריאנט נסחרת לפי שווי שוק של כ-12 מיליון דולר כשבקופתה 2.7 מיליון דולר. קופת המזומנים צמחה ב-92 אלף דולר מסיום הרבעון הקודם וקו האשראי לזמן קצר פחת ל-900 אלף דולר בסוף הרבעון השלישי לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון הקודם. מניית החברה זינקה מתחילת השנה בכ-370%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully