וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OSG דיווחה על רווח נקי של 14 מיליון דולר ברבעון השלישי הודות לגידול של 35% בהכנסות

סוכנויות הידיעות

28.10.2003 / 18:01

חברת הספנות שבשליטת משפחת רקנאטי העריכה כי התאוששות כלכלות מפתח בעולם יחד עם גידול צפוי בביקוש לנפט יביאו לעליית תעריפי ההובלה הימית בחורף



חברת הספנות Overseas Shipholding Group הנמצאת בשליטת משפחת רקנאטי, דיווחה היום על חזרה לרווח ברבעון השלישי ועל גידול של 35% בהכנסות.



OSG (סימול OSG), אחת מחברות ההובלה הימית בצובר הגדולות בעולם, דיווחה היום על רווח נקי של כ-14 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת הפסד נקי של 29.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי מניה מדובר ברווח של 40 סנט למניה, לעומת הפסד של 86 סנט בתקופה המקבילה.



החברה, שמתפעלת צי של 53 אוניות, רשמה הכנסות של 84.2 מיליון דולר בתקופה המדווחת, גידול של 35% לעומת הרבעון השלישי של 2002.



OSG, בה מחזיקים הרקנאטים במישרין ובאמצעות קרנות בכ-20% ממניות החברה לאחר מכירות מניות שביצעו לאחרונה, דיווחה על זינוק של 218% ברווח התפעולי ברבעון לעומת התקופה המקבילה, ל-30.4 מיליון דולר.



בעת פרסום הדו"חות ציינה החברה כי מתחילת השנה רשמה רווחי שיא של 100.1 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 25.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002.



במבט לעתיד, "התאוששות הצמיחה בכלכלות מפתח בעולם יחד עם הגידול הצפוי בביקוש לנפט אמורים להשפיע לטובה על תעריפי ההובלה הימית לקראת החורף במהלכו נרשמת באופן מסורתי התעוררות בשווקים", אמר יו"ר ומנכ"ל OSG, מורטון פי. היימן, בעת פרסום התוצאות הכספיות של החברה.



עוד ציין היימן כי תקנות חדשות ומחמירות של האיחוד האירופי לגבי שימוש בספינות מיושנות ולא בטיחותיות, ואשר נועדו למנוע התבקעות של מכליות בלב ים, צפויות לאף הן לסייע לחברה שמרבית הצי שלה מורכב מספינות מודרניות. OSG, החברה מחכירה את ציה לחברות ספנות מסחריות ולסוכניות ממשלתיות, בעיקר לשם הובלת נפט גולמי ומוצרים פטרוכימיים.

שווי השוק של החברה, הנסחרת בבורסת ניו יורק, הוא כ-879 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully