וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומניקום דיווחה על גידול של 7% ברווח הרבעוני ל-135 מיליון דולר הודות לזינוק בהכנסות הבינ"ל

סוכנויות הידיעות

28.10.2003 / 18:36

ענקית הפרסום המחזיקה באמצעות BBDO במשרדי הפרסום הישראליים גיתם ושלומי-דרורי- ארועטי, ציינה כי ישנם סימנים מוקדמים להתאוששות שוק הפרסום האמריקאי



ענקית הפרסום אומניקום (סימול OMC) דיווחה היום על גידול של 7% ברווחי הרבעון השלישי הודות לזינוק חד בהכנסותיה.



אומניקום, המחזיקה במניות של משרדי הפרסום הישראליים גיתם ושלומי-דרורי-ארועטי באמצעות סוכנויות הפרסום הגלובליות BBDO, דיווחה על רווח של 135.3 מיליון דולר בתקופה המדווחת, לעומת רווח של 126.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2002.



במונחי מניה רשמה החברה רווח של 72 סנט, סנט אחד מעל לתחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול. ברבעון המקביל בשנה הקודמת דיווחה החברה על רווח של 68 סנט למניה.



הכנסות אומניקום ברבעון גדלו ב-15% לעומת התקופה המקבילה, ל-2.03 מיליארד דולר. עיקר הגידול נבע מזינוק של 18% בהכנסות החברה מחוץ לארה"ב ל-917.5 מיליון דולר. הכנסות אומניקום בארה"ב גדלו ב-12% לעומת הרבעון המקביל ל-1.1 מיליארד דולר.

אומניקום, המפעילה שלוש סוכנויות פרסום גלובליות - BBDO וורלדווייד, DDB וורלדווייד ו-TBWA וורלדווייד - מסרה כי כשליש מהצמיחה בהכנסותיה היתה אורגנית, שליש מרכישות, ושליש מתנודות שערי מטבע שהיטיבו עם השורה העליונה של החברה.



מנכ"ל אומניקום, ג'ון וורן, ציין בשיחת ועידה בעקבות פרסום הדו"חות כי ישנם בארה"ב סימנים מוקדמים להתאוששות, וכי כל הסימנים מעידים על כך שצפוי שיפור בשוק וכי ההוצאות על פרסום ימשיכו לצמוח.



מתחרתה אומניקום, ענקית הפרסום הבריטית WPP, דיווחה היום כי הכנסותיה ברבעון השלישי צמחו לראשונה מזה שנתיים. בנוסף העריכה WPP - שהחברה הבת שלה, יאנג אנד רוביקם, מחזיקה בישראל ב-49% ממניות שלמור אבנון עמיחי, וחברה בת אחרת שלה, JWV, מחזיקה ב-50% ממניות טמיר כהן - כי יירשם שיפור בענף הפרסום בשנת 2004.



הכנסותיה של WPP, סוכנות הפרסום השלישית בגודלה בעולם, רשמה צמיחה של 1% בהכנסות פרופורמה ברבעון השלישי. הכנסותיה, על פי כללי החשבונאות המקובלים, צמחו ב-11% ל-1.75 מיליארד דולר ברבעון השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully