וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוטק: חוזים בהיקף של 850 אלף דולר לחטיבת המיגון; המניה קופצת 11% במחזור גבוה

שירלי יום-טוב

28.10.2003 / 18:53

ארוטק העלתה החזקה בחטיבת המיגון MDT ל-75.5% תמורת כ-126 אלף מניות; צבר ההזמנות של MDT מסתכם בכ-1.25 מ' ד'; המניה זינקה ב-180% מתחילת השנה



שהותם של הכוחות האמריקאים בעיראק ממשיכה לתרום לחברת ארוטק חוזים נאים. ארוטק, שסיפקה עד כה לא מעט סוללות אבץ לצבא האמריקאי, הודיעה היום כי חטיבת MDT, העוסקת במיגון כלי רכב, זכתה במספר חוזים שהיקפם 850 אלף דולר, ואלו מעלים כעת צבר ההזמנות של החטיבה לכ-1.25 מיליון דולר. MDT תמגן כלי רכב צבאיים כמו גם כאלה המיועדים להובלת נוסעים.



ארוטק רכשה את השליטה ב-MDT לפני כשנה. החטיבה מתמחה בייצור כלי רכב משוריינים מחומרים קלים במיוחד, ובתהליכי תכנון מתקדמים. בנוסף להודעה בדבר חוזים חדשים ארוטק ציינה היום כי היא הגדילה את החזקתה ב-MDT ל-75.5% תמורת כ-126 אלף מניות.



בשנה האחרונה הודיעה ארוטק על מספר לא מבוטל של חוזים חדשים, הן של חטיבת המיגון והן של חטיבת מאמני הירי IES. בכל זאת, התרומה שלהם לשורה העליונה ולתחתונה של דו"חות החברה עדיין אינה ברורה. השורה העליונה כוללת עדיין הכנסות של מיליוני דולרים בודדים ואילו התחתונה מעידה עדיין על הפסד נקי.



ברבעון השני דיווחה החברה על הרעה בתוצאותיה. ההכנסות היו 3.5 מיליון דולר לעומת 4 מיליון דולר ברבעון הראשון וההפסד הנקי עמד על 2.5 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 1.4 מיליון דולר בלבד ברבעון הקודם.



אולם כמו בכל פעם בה החברה מפרסמת הודעה על חוזה חדש בהיקף של מספר מאות אלפי דולרים, גם היום בוחרים המשקיעים להעלות את המניה והיא קופצת בשעה זו ב-11% למחיר של 1.8 דולרים במחזור גבוה. שווי השוק של החברה מסתכם בכ-71 מיליון דולר, בעקבות זינוק של כ-180% במחיר המניה מתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully