וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק תספק טכנולוגיה לכרטיסים חכמים למערכת תחבורה ציבורית ביוסטון ארה"ב; המניה עולה ב-13%

שירלי יום-טוב

27.10.2003 / 19:06

הפרויקט נעשה בשיתוף עם חברת Scheidt & Bachmann הגרמנית עמה חתמה און טראק הסכם לשיתוף פעולה לפני כחודש; הפתרון מבוסס על כרטיסים חכמים הניתנים להצגה ללא מגע



מניית און טראק עולה בשעה זו ב-13% במחזור גבוה מהממוצע לה ב-3 חודשי המסחר האחרונים. החברה הישראלית, הנסחרת לפי שווי שוק של 15 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק ובבורסה הגרמנית, הודיעה על חוזה חדש בארה"ב. און טראק תשתף פעולה עם החברה הגרמנית Scheidt & Bachmann והשתיים יספקו פתרונות כירטוס למערכת התחבורה הציבורית במחוז האריס שבמדינת יוסטון.



און טראק מתמחה בפתרונות לייצור כרטיסים חכמים ללא מגע. לפני כחודש הודיעה החברה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Scheidt & Bachmann הגרמנית וכי השתיים יחלו בפרויקט ראשון משותף בתחום ההסעה ההמונית.



Scheidt & Bachmann, המתמחה בפתרונות ניהול למערכות תחבורה שונות, תשמש כאינטגרטורית בפרויקט, כאשר און טראק תספק את הפתרון המבוסס על כרטיסים חכמים הניתנים להצגה ללא מגע בפני מכשירים הקוראים את הנתונים שעל גבי הכרטיס. הפתרון מאפשר חיוב מהיר של הנוסעים במערכת התחבורה.



און טראק דיווחה ברבעון השני על הכנסות של כ-5 מיליון דולר, ירידה של כ-9% לעומת הכנסות הרבעון המקביל ושיפור של כ-6% ביחס להכנסות הרבעון הראשון. ההפסד הנקי הצטמצם ב-48% ביחס לרבעון המקביל ל-724 אלף דולר. בסיכום ששת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ההפסד הנקי ב-1.9 מיליון דולר, ירידה של כ-28% בהשוואה לתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully