וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: אמזון מזנקת ב-16% בעקבות חוזה צפוי עם רשת וול-מארט

5.3.2001 / 19:44

דו"ח חיובי של קרדיט סוויס פירסט בוסטון דוחף מעלה את מניות סיסקו וג'וניפר

דפנה מאור
ltpgt
מניות ענקית הקמעונות המקוונת אמזון.קום מזנקות ב-16.3% לאחר שעיתוני בריטניה דיווחו כי החברה במו"מ להסכם עם רשת וול-מארט. לפי הדיווחים, אמזון עשויה להגיע תוך כמה שבועות להסכם אסטרטגי עם הרשת, הגדולה ביותר בארה"ב. עליות שערים מתונות נרשמות במניות האינטרנט והטכנולוגיה.
lt/pgt

ltpgt
האנליסט ג'פרי פילר מבר סטרנס אמר ללקוחותיו, בעקבות השמועות, כי הקשר בין שתי החברות נראה כהגיוני, ויאפשר לאמזון לחזק את פלטפורמת הקמעונות המקוונת שלה, ויסייע לוול-מארט לאחר מספר כשלונות בתחום.
lt/pgt

ltpgt
מניות אינטרנט אחרות נסחרות במגמה חיובית. יאהו עולה ב-1.2%; מניית eBay (אי.ביי) 10003645-MRQ עולה ב-1.3%.
lt/pgt

ltpgt
דו"ח חיובי שהוציא היום קרדיט סוויס פירסט בוסטון על סיסקו וג'וניפר הקפיץ לחיים את המגזר. סיסקו עולה ב-3.4%, ג'וניפר ב-5.4%.
lt/pgt

ltpgt
לוסנט עולה ב-1.7% לאחר שהחברה הודיעה כי חתמה על חוזה לספק מתגים בעלי נפח גבוה לחברת האלחוט נקסטל (סימול NXTL). מתגים אלה ישמשו להרחבת נפח התקשורת ברשתות iDEN הקיימות של נקסטל.
lt/pgt

ltpgt
AMD, יצרנית שבבי ה-PC השנייה בגודלה בארה"ב, עולה ב-3.5% לאחר שהודיעה כי NEC תשלב מעבדי אתלון ודורון (Duron) מתוצרתה בקווי המחשבים המסחריים שלה. תחום השבבים למחשבים מסחריים נשלט על ידי המתחרה הראשית של AMD, אינטל 10003622-MRQ. המעבדים ישולבו במחשבי PowerMate של NEC.
lt/pgt

ltpgt
זרוע התוכנה של חברת הטלוויזיה קאנאל פלוס הודיעה כי תפתח במשותף עם סאן מיקרוסיסטמס טכנולוגיית טלוויזיה דיגיטלית אינטראקטיווית המבוססת על טכנולוגיית ג'אווה של סאן. מניות סאן עולות ב-2.2%.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully