וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג זינק לשיא של חודש וחצי

אמיר טייג

29.10.2003 / 15:54

עלה ב-0.7% ל-4.509. היורו היציג התחזק ב-0.88% ל-5.2762 שקלים. אקסלנס: הדולר עשוי לבחון רמה של 4.53 שקלים כבר בקרוב


הדולר המשיך היום את מגמת העליות שמאפיינת אותו מאז פרסום מדד ספטמבר. שערו היציג של המטבע האמריקאי זינק היום ב-0.65% ונקבע על רמה של 4.509 שקלים, עלייה של 0.6% ביחס לשערו בתום יום המסחר אמש. יש לציין כי רמתו הנוכחית של היציג היא הגבוהה ביותר מזה חודש וחצי.

בשבועיים האחרונים משלים הדולר עלייה רצופה של 2.2%. היורו היציג גם הוא התחזק היום והוסיף לערכו כ-0.88% ונקבע על רמה של 5.2762 שקלים, עלייה של 0.6% לעומת שערו בתום יום המסחר אמש.

לאחר קביעת השערים היציגים מוסיפים שני המטבעת המובלים להיסחר ביציבות יחסית. הדולר נסחר על רמה של 4.51 שקלים והיורו על רמה של 5.273 שקלים.

אבי שריר מאקסלנס מציין כי אמש חלה פקיעת אופציות רגועה יחסית. "הריבית היורדת עושה את שלה. לאט לאט אנשים לא מפחדים להגדיל את מרכיב המט"ח בתיקים שלהם. הדולר מתחזק יפה בימים האחרונים אך לא בהיסטריה. כנראה שאנשים מבינים כי מגמת הריבית היא למטה, אך בהדרגתיות ללא הפחתות מפתיעות", כך אומר שריר.

"אני לא שולל מצב בו הדולר ימשיך ויתחזק לאט, ובמקביל הבורסה והאפיקים השקליים ימשיכו לעלות", אומר שריר ומציין כי הריבית היורדת מובילה את השוק לשווי משקל חדש. להערכת שריר, כאשר חצה הדולר את רמת ההתנגדות שעמדה ב-4.5 שקלים לא מן הנמנע כי יוסיף ויעלה בטווח הקצר עד רמה של 4.53 שקלים, הרמה בה נעצר הדולר בפעם האחרונה.

אתמול פקעו אופציות הדולר-שקל לחודש אוקטובר. כפי שהתאפיינו פקיעות קודמות בחודשים האחרונים, גם הפקיעה אתמול היתה רגועה יחסית. הפקיעה הרגועה עולה בקנה אחד עם המסחר הרגוע שנרשם בשבועות האחרונים בשוק המט"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully