וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ Business Layers ו-BMC Software האמריקאית משתפות פעולה בפיתוח פתרונות ניהול אבטחה ובמשאבים דיגיטליים

5.3.2001 / 18:15

מנכ"ל Business Layers: "ההסכם גם יעמיד לרשותנו ערוצי שיווק ומכירות מאוד משמעותיים"; בתוך חודשיים תחליט החברה אם ומתי תערוך סבב גיוס נוסף

אלון תבור
ltpgt
חברת הסטארט אפ הישראלית Business Layers הודיעה היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברת התוכנה האמריקאית BMC Software. במרכז ההסכם החדש יעמוד שיתוף פעולה למכירה, שיווק ויישום של פתרונות אבטחה, ניהול אבטחה ו-eProvisioning לארגונים בכל העולם.
lt/pgt

ltpgt
המאמץ המשותף של החברות יוביל לשילובה של מערכת אבטחת המידע של BMC, המכונה CONTROL-SA, עם אפליקציות eProvision Day One של Business Layers. הפיתרון המשולב אמור לשפר באופן משמעותי את רמת האבטחה של רשתות ארגוניות ולהוביל להגברת הפרודוקטיוויות של עובדי הארגון.
lt/pgt

ltpgt
למעשה, הפיתרון המשותף הוא מעין שילוב בין ניהול האבטחה לבין ניהול כל הסביבה הדיגיטלית של הארגון, אשר יאפשר לארגונים להפוך את ניהול מערך האבטחה ומדיניות ההרשאות לאוטומטי לחלוטין ולאכוף את המדיניות המגובשת שלהם בצורה יעילה וטובה יותר.
lt/pgt

ltpgt
"שיתוף הפעולה עם Business Layers מאפשר לנו לצאת לשוק עם הפיתרון המקיף והאפקטיווי ביותר לצרכי ניהול האבטחה של עסקים היום", אמר רז ניצן, סגן נשיא ב-BMC, שנמנית על 500 החברות הגדולות של פורבס ו-S&P, ובשנה שעברה הציגה הכנסות של יותר מ-1.7 מיליארד דולר.
lt/pgt

ltpgt
לדברי יזהר שי, מנכ"ל Business Layers, ההסכם הוא תוצאה של עבודה משותפת של שתי החברות, עבודה שמתקיימת כבר זמן רב. "שיתוף הפעולה בינינו התחיל סביב כמה לקוחות שבנינו אצלם פיתרון משותף, והמשיך באופן טבעי עד כדי כך שאני לא זוכר בכלל מי פנה למי למיסוד הקשרים, אם בכלל".
lt/pgt

ltpgt
מעבר לשיתוף הפעולה הטכנולוגי בין החברות לשילוב הפתרונות, הן יקיימו גם תוכנית שיווקית ותוכנית עסקית משותפות. "זהו ערוץ מאוד חשוב עבורנו", אומר שי. "BMC מסוגלים לספק לנו הרבה מאוד לקוחות, ואנו מהווים גם השלמה טכנולוגית מושלמת שנותנת תשובה מוחצת למתחרים".
lt/pgt

ltpgt
"יעמדו לרשותנו גם ערוצי שיווק ומכירות מאוד משמעותיים, וללא ספק מדובר גם במתן הכשר חשוב לטכנולוגיה שלנו, כלפי כל העולם", הוסיף. שי מספר גם כי הפיתרון המשותף מוצג ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פירמת הייעוץ הבינלאומית PricewaterhouseCoopers, איתה חתומה Business Layers על הסכם הפצה. "פרייס ווטרהאוס מסוגלים להציע ללקוחות פיתרון כולל ומלא, כולל התקנה ותמיכה בכל רחבי העולם", הוא אומר.
lt/pgt

ltpgt
מוצר הדגל של Business Layers, ה-eProvision Day One, נועד לגשר בין הצרכים העסקיים והתפעוליים של הארגון לבין כל משאבי ה-IT הזמינים שלו. זאת, על ידי אוטומציה מלאה של כל תהליכי הפרישה וההקצאה של כל המשאבים הדיגיטליים לכל אחד מהמשתמשים, העובדים והשותפים העסקיים.
lt/pgt

ltpgt
בין היתר מטפלת המערכת במשאבים כמו אפשרויות גישה לרשת, חשבונות דואר אלקטרוני, טלפון, זמינות של יישומי תוכנה וגישה לבסיסי נתונים ומערכות עסקיות, ובכך היא מאפשרת את הגברת היעילות, הפחתה של בזבוז זמן וביורוקרטיה מנהלתית וצמצום של עלויות התפעול.
lt/pgt

ltpgt
Business Layers חוגגת בימים אלו שנתיים להקמתה. מייסדיה הם יזהר שי, לשעבר סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת BRM, אבי זמיר, הנשיא לשעבר של חברת RADCOM בארה"ב, אמיר וינשטיין ודיוויד לבנדה. כיום מעסיקה החברה כ-90 עובדים, מתוכם 35 במרכז המחקר והפיתוח ברעננה, 50 במטה החברה בניו ג'רזי והשאר באירופה. בכוונת ההנהלה להגיע ל-130-120 עובדים עד סוף השנה, כאשר הדגש יעבור לגיוס עובדים למשימות שיווק, מכירות, תמיכה והטמעה.
lt/pgt

ltpgt
בנובמבר האחרון הודיעה החברה על השלמת גיוס של 12.5 מיליון דולר, ככל הנראה לפי שווי של כ-100 מיליון דולר אחרי הכסף, בהובלת Ascent Venture Partners ובהשתתפות Canaan Partners, חברת התוכנה נובל, Garage.com, קרן ההון סיכון ג'מיני, פורמולה ונצ'רס, Israel Seed Partners ושלמה קרמר, שהיה בין מייסדי צ'ק פוינט.
lt/pgt

ltpgt
לדברי שי, לחברה די מזומנים בקופה כדי להמשיך ולפעול בקצב הנוכחי עד הרבעון הראשון של 2002. "ברגע שנשיג כמה יעדים מוגדרים וככל שתנאי השוק יאפשרו זאת - נפנה לגייס עוד כסף, שיאפשר לנו גם להגביר את פעילות השיווק והמכירות", אומר שי, ומציין שבעוד כחודשיים יחלו לבחון שוב אם בשלו התנאים לעריכה של סבב גיוס.
lt/pgt

ltpgt
במכירות החלה החברה ברבעון הרביעי של 2000, אותו סיימה עם הישגים לא רעים, לדברי המנכ"ל, למרות שהם ספגו גם פגיעה מסוימת בעקבות המצב הקשה בשוק ההיי-טק. נראה לו כי החברה תעמוד ביעדי המכירות שלה לשנת 2001, ככל הנראה מספר דו-ספרתי במיליוני דולרים.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully