וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרחים להיות שמח

5.3.2001 / 18:34

חגיגות פורים במסיבות ההיי-טק ינסו להשכיח לרגע את הנפילות האחרונות

עינב בן יהודה
ltpgt
הזמנים הקשים שעוברים על תעשיית ההיי-טק אינם מספקים סיבות רבות למסיבות עבור מרבית החברות. קצת קשה לשמוח כשחברות נסגרות או מפטרות עובדים מדי יום, וכשברקע אי ודאות כללית.

חג הפורים, הנופל על סוף השבוע הקרוב, מספק למרבית החברות הזדמנות לצאת מהשגרה, וכן מגוון רחב ומקורי של מסיבות. רוב החברות חוגגות את חג הפורים בסוף השבוע, אך יש גם בודדות שיחגגו את הפורים ביום ג' או ד' הקרובים.
lt/pgt

ltpgt
חברת האינטרנט SCEPIA עורכת מסיבה ל-120 עובדיה ובני זוגם. המסיבה תיערך בבית מזרח ומערב, ביפו. הבניין, בן 100 שנה, הבנוי בסגנון ערבי קלאסי, יעוצב בסגנון אתני. המקום יקושט בנרות ועששיות.
lt/pgt

ltpgt
שני החדרים במקום יעוצבו כחדרי מנוחה, עם מזרונים, כריות ונרגילות. מהחברה נמסר כי במקום יוצבו דוכני אוכל ומתוכננות הפתעות שונות לעובדים. את פני העובדים תקבל מאפרת שתפקידה לאפר את אלה ש"שכחו" להתחפש. כמו כן, תוצב במסיבה פינת מיסטיקה עם קוראת בקלפי טארוט, אשר תפעל במשך כל האירוע. בשלב מאוחר יותר יהפוך האירוע למסיבת ריקודים.
lt/pgt

ltpgt
AppStream תחגוג את חג פורים במסיבת תחפושות לעובדי החברה ובני זוגם בחמאם ביפו. במסגרת המסיבה תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים ולאחר מכן מופע של צחי וויט, אומן אילוזיות.
lt/pgt

ltpgt
גם במאטלינק מתכננים לשלב במהלך המסיבה הופעה של תיאטרון אימפרוביזציה. מסיבת חג הפורים של החברה מיועדת לעובדים ולבני זוגם, ותיערך בקאמלוט בהרצליה. במהלך המסיבה תיערך תחרות תחפושות נושאת פרסים, ואת הרוקדים במסיבה ילוו מרקידות מקצועיות ושירותי בר אקטיווי.
ltbrgt
lt/bgtסטודנטים וילדיםltbgt
האקר תוכנה חוגגת השנה בפעם הראשונה את הפורים עם תלמידיה. בעבר חגגו בחברה את החג רק עם העובדים הקבועים. השנה שכרו למסיבה את אחד האולמות במלון שרתון, ובהאקר מעריכים כי למסיבה יגיעו כ-1,000 משתתפים. המסיבה תכלול מאפרות, רקדניות, דראג שואו וקייטרינג סיני. הזמנות למסיבה נשלחו לבתי הסטודנטים .
lt/pgt

ltpgt
בספירהד, בניגוד לחברות אחרות, החליטו כי המסיבה תכלול את ילדי העובדים. החברה תעצב את משרדיה כבית משחקים גדול, תוך שימוש במבנה הפנימי המיוחד של המשרדים. בנוסף למגלשות המתוכננות יוצבו במשרדים שולחן ביליארד וטרמפולינה. את המתקנים יפעילו עובדי החברה, כמו גם את מתקן התחפושות והאיפור. מהחברה נמסר כי זו הפעם הראשונה בה חוגגים את מסיבת הפורים.
ltbrgt
lt/bgtמסיבות נושאltbgt
חברות רבות אינן סומכות על היצירתיות של עובדיהן וקובעות נושא למסיבה, שיקל על העובדים בהתלבטות למה להתחפש.
lt/pgt

ltpgt
מסיבת הפורים של חברת אוויה מבוססת השנה על "עליסה בארץ הפלאות". המסיבה מופקת ע"י מיכל אירועים ומשאבי אנוש של אוויה ותיערך בגן הפקאן, רמת הכובש. ההפקה תוכננה לפרטי פרטים, בהתאם לדמויות ולסיטואציות מהסיפור, כולל עיצוב התפאורה והכיבוד.
lt/pgt

ltpgt
הזמנות, שעוצבו כחבילות קלפים מיוחדות, חולקו לעובדים שבוע וחצי לפני האירוע ע"י מלכת הלבבות, שהסתובבה ברחבי החברה והזמינה אנשים להגיע למסיבה. בתחילת הערב ייכנסו המוזמנים לאולם דרך מבוך מראות מעוותות. את פניהם יקבל יער של פרחי ענק, פרפרים, מזרקות, פטריות וזחל מעשן בגובה 3 מטרים.
lt/pgt

ltpgt
שולחנות האוכל יעוצבו כמסיבת התה של הכובען המטורף, כולל שולחן אוכל ערוך שייתלה הפוך מהתקרה. העובדים שלא ירצו לרקוד יוכלו להעביר את זמנם במגרש המיני גולף. במהלך הערב תתקיים תחרות תחפושות, והזוכה בפרס הראשון יזכה בסוף שבוע ביורודיסני. בנוסף, תיערך תחרות קריוקי בין הצוותים, בהנחיית טל פרידמן.
lt/pgt

ltpgt
מלם מארגנת מסיבה בסימן הקרנבל בברזיל. במסיבה, שתיערך במושב בני ציון, תופיע להקת קוקו לוקו, שתלמד את הקהל ריקודים ברזילאיים. על מסך ענק יוקרן משחק הכדורסל שייערך באותו ערב, כדי להבטיח הגעתם של חובבי הכדורסל למסיבה. בתום המשחק ישדרו על המסך תמונות מהקרנבל בברזיל.
lt/pgt

ltpgt
במסיבה יסתובבו מאפרות שיאפרו את העובדים המעוניינים. כמו כן תיערך תחרות תחפושות והזוכה במקום הראשון יקבל סוף שבוע זוגי ארוך בלונדון וכרטיסים להצגות. לקראת המסיבה נערך בחברה קמפיין פנימי, שכלל שליחת הזמנות בדואר לבתי העובדים, מודעות שנתלו במשרדי החברה, ואי מייל שנשלח מדי יום לכל העובדים והמזמין אותם להגיע למסיבה.
lt/pgt

ltpgt
Vsoft בחרה השנה לחגוג את הפורים בסימן קרנבל חיות. המסיבה, בפאב חוות החיות בטבעון, תתקיים היום (יום ב'). מהחברה נמסר כי הבחירה ביום ב' נעשתה כדי לא לפגוע במסיבות המשפחתיות. המסיבה תכלול הפעלות שונות ותחרות תחפושות, כאשר הפרס הראשון יהיה סוף שבוע זוגי בצימר בגליל. כמו כן יוקרן במסיבה קליפ מיוחד על הווי החברה. גם ב-Vsoft דאגה מחלקת משאבי האנוש למסע פרסומי, ומדי יום נשלחה הזמנה מרקדת באי מייל לכל 60 עובדי החברה.
ltbrgt
lt/bgtחופשות בחו"ל ומכשיר DVD לתחפושות המוצלחותltbgt
כמעט בכל החברות מנסים לשכנע את העובדים להתחפש, על ידי תחרות תחפושות ופרסים מבטיחים.
lt/pgt

ltpgt
במסיבה של טקנומטיקס, שתתקיים בפאב שפיים, תזכה התחפושת המוצלחת בסוף שבוע זוגי בחו"ל. בנוסף, ללא כל קשר לתחרות התחפושות, יוגרל בין כל משתתפי המסיבה מכשיר DVD. המסיבה תכלול גם הופעה של אמן אורח, שזהותו נשמרת כהפתעה.
lt/pgt

ltpgt
פאואר דיזיין מתכננת השנה לחגוג את פורים בגני התערוכה בתל אביב. האירוע יופק על ידי חברת סיגנון. בחברה נוהגים מדי שנה לחגוג את פורים, ומציינים כי יש השתתפות פעילה ומלאה של כל עובדי החברה.
lt/pgt

ltpgt
במסיבה תזכה התחפושת המוצלחת בסוף שבוע זוגי באחת מבירות אירופה. פרס שני יהיה סוף שבוע ביוון/תורכיה, ופרס שלישי - סוף שבוע בארץ. את שיווק המסיבה החלו בחברה כבר לפני חודשיים, על ידי תליית מודעות ברחבי משרדי החברה. מלבד תחרות התחפושות ייהנו 200 העובדים מבר אקטיווי ומופע של אמן אורח.
lt/pgt

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully