וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיג'יטל פיול חתמה על הסכם שני בשווי כ-2 מיליון דולר עם ענקית הסלולר הבריטית 02

צורי דאר

29.10.2003 / 11:39

תספק ל-O2 את פיתרון ServiceFlow לניהול 4 מוקדי שירות לקוחות, בהם 4000 עמדות שירות; במאי דיווחה על חוזה ראשון בשווי 1.2 מיליון דולר עם O2



חברת הסטארט אפ הישראלית דיג'יטל פיול (Digital Fuel) הודיעה היום על הסכם שני עם ענקית הסלולר הבריטית O2. במסגרת ההסכם תספק דיג'יטל פיול ל-O2 את פיתרון ServiceFlow פרי פיתוחה, לצורך ניהול 4 מוקדי שירות הלקוחות של החברה הבריטית, בהם 4000 עמדות שירות.



O2 הינו שם המותג של חברת mmO2, שהיתה בעבר חטיבת הסלולר של בריטיש טלקום והופרדה ממנה בהנפקה ראשונה לציבור שהושלמה בשנה שעברה. לחברה 19 מיליון מנויים בבריטניה, גרמניה, הולנד ואירלנד.



ServiceFlow יבצע מדידות של ביצועי מוקדי השירות של O2 ויספק נתונים סטטיסטיים ודוחות. הנתונים יסייעו להנהלת מוקדי השירות ולעובדים לבחון ולנתח את ביצועיהם מול מטרות ויעדים, לצורך ייעול המוקדים והגברת תפוקתם. שווי העסקה - כ-2 מיליון דולר.



עסקה זו מצטרפת לעסקה קודמת עם O2, עליה דיווחה דיג'יטל פיול במאי, במסגרתה הוטמע פיתרון ServiceFlow לצורך ניהול שירותי ש-O2 מספקת ללקוחותיה. העסקה הראשונה הוערכה בכ-1.2 מיליון דולר.



דיג'יטל פיול עוסקת בפיתוח פתרונות ORM - Outsourcing Resource Management - לניהול התקשרויות של ארגון עם ספקי שירותי מיקור חוץ, כגון ניהול כוח אדם, מוקדים טלפוניים ושירותי אחסנה. מוצר הדגל שלה, ServiceFlow, מסייע לארגונים וספקי שירותים לנטר ולעקוב באופן אוטומטי אחרי הביצועים והאיכות של שירותי הערך המוסף המסופקים על ידם.



דיג'יטל פיול הוקמה באפריל 2002 על ידי בני להמן, גלעד רז, יעקב קוגן וישראל דנציגר. גייסה עד כה למעלה מ-12 מיליון דולר בשני סבבים. על בעלי מניותיה נמנים קרנות ההון סיכון יזראל סיד פרטנרס, אפרופוס, בנצ'מרק קפיטל וסיגמה פרטנרס, ומייסד צ'ק פוינט, שלמה קרמר.



על לקוחותיה נמנים בנק אוף אמריקה, GE, אקסנצ'ר, IBM, סאן מיקרוסיסטמס, דבלקליק ועוד. בתחילת השנה הודיעה החברה על הסכם לפיתוח פיתרון משותף עם ענקית התוכנה הגרמנית SAP.



דיג'יטל פיול מעסיקה כיום כ-40 עובדים במרכז הפיתוח בירושלים, במטה הניהול של החברה בקליפורניה, ובמשרד מכירות בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully