וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 15% ברווחי יוניליבר ברבעון השלישי

ליאון איצקר

29.10.2003 / 11:56

למרות תוכנית הבראה בת חמש שנים הודיעה החברה על אכזבה מרמת צמיחה שנתית של פחות מ-3% בהכנסות מותגיה המובילים. הורידה תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי

יוניליבר, מיצרניות המזון הגדולות בעולם, דיווחה היום על עלייה של 15% ברווח הנקי ברבעון השלישי של השנה, ל-866 מיליון יורו (1.01 מיליארד דולר). העלייה ברווח נרשמה למרות שלא היה שינוי בהכנסות החברה מהרבעון המקביל בשנה הקודמת והן הסתכמו בכ-12.29 מיליארד יורו (14.38 מיליארד דולר).

הרווח הנקי לפני הוצאות חד פעמיות ברבעון היה 1.25 מיליארד יורו, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל. בנוסף, הורידה יוניליבר את תחזית הצמיחה השנתית של מכירות 400 המותגים המובילים, בפעם השנייה השנה, לפחות מ-3%.

יוניליבר נאבקת מזה זמן מה במכירות מדשדשות של מותגיה המובילים. החברה, המייצרת מותגים כמו סלים פאסט, סבון דאב ומרקי קנור, נמצאת לקראת סוף השנה הרביעית מתוך תוכנית הבראה בת חמש שנים. במסגרת התוכנית מנסה החברה לקצץ בהוצאות ע"י נטישה של מאות מותגים והתמקדות בכ-400 מותגים מובילים. למרות זאת, דיווחה יוניליבר כי ברבעון השלישי רשמה עלייה של 3.2% בלבד במכירות המותגים המובילים, המהווים כ-92% מכלל מכירות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully