וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך מקטינה את השכר של טישמן: 363 אלף שקל עבור שלושה חודשי ניהול ברגר קינג

אמיר הלמר

29.10.2003 / 13:16

נאמן ברגר קינג ביקש לקבל 450 אלף שקל עבור דמי ניהול ו-150 אלף שקל עבור תוספת "מאמץ מיוחד"; אלשיך דחתה את הבקשה בטענה כי לא מדובר בתשלובת פויכטונגר



אסף ברגרפרוינד ואמיר הלמר



השופטת ורדה אלשיך החליטה שלא לאשר את בקשתו של נאמן ברגר קינג, עו"ד דורון טישמן, לקבל שכר טרחה כולל של כ-600 אלף שקל עבור ניהול רשת ההמבורגרים שהיתה בהקפאת הליכים במשך שלושה חודשים, החל מראשית מאי ועד ראשית חודש אוגוסט.



טישמן ביקש מאלשיך לאשר לו שכר ניהול בסך כולל של כ-450 אלף שקל, אשר מורכב משכר ניהול בגובה של 276 אלף שקל עבור חברת ריקמור ושכר ניהול של 174 אלף שקל עבור ניהולה של ספידקס. כמו כן, ביקש טישמן מאלשיך לאשר לו 150 אלף שקל בגין "מאמץ מיוחד" שהשקיע בניהול הרשת. כזכור, הרשת נמכרה לאחרונה על ידי הנאמן לקבוצת אורגד תמורת 30 מיליון שקל. כמו כן, ביקש טישמן מהשופטת ורדה אלשיך לאשר לו הוצאות שוטפות בסך 4,500 שקל בחודש.



כבר לאחר שהוגשה הבקשה העבירה אותה אלשיך לתגובת נציג הכונס הרשמי, עו"ד יוסי מססה, תוך שהיא מוסיפה הערה כי "הסכום נראה על פניו גבוה, ובוודאי שאינני רואה מקום לתוספת מאמץ מיוחד".



מססה הגיש לפני ימים אחדים את תגובתו וקבע כי יש להפחית את שכר הטרחה שביקש טישמן עבור ניהולה של חברת ספידקס ב-25% ולשלם לטישמן לעת עתה שכר ניהול של כ-386 אלף שקל. לעניין תוספת "המאמץ המיוחד", אומר מססה כי הוא סבור שהואיל ומדובר בשכר טרחה ביניים והואיל ובתיק עדיין לא אושר הסדר נושים, הרי שמוקדם עדיין להידרש לעניין ויהיה מקום לעשות זאת בעת פסיקת שכר הטרחה הסופי.



היום, כאמור, קיבלה אלשיך החלטה בעניינו של טישמן והיא מחליטה להעניק לו שכר הנמוך אף מזה שהציע מססה. אלשיך הפחיתה את דמי הניהול עבור חברת ספידקס ב-50% כך ששכר הטרחה הכולל עבור שלושה חודשי עבודה יעמוד על 363 אלף שקל.



בהחלטתה אומרת אלשיך כי "אין עסקינן בהקפאת הליכים החורגת במידה ניכרת מהרגיל, וכאן אף נעזר הנאמן בבעלי תפקידים אחרים (מנהל מקצועי לרשת), מעשה ועובדה אשר גבו הוצאות נכבדות נוספות מקופת הפירוק ושלא נוכו משכר הטרחה של הנאמן כפי שקרה במקרה אחר - חברות נגה לסוגיהן".



בסופו של דבר, יקבל טישמן שכר ניהול של כ-121 אלף שקל לחודש. אלשיך מקטינה גם את תשלום ההוצאות לטישמן שיעמוד על 3,000 שקל לחודש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully