וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BVR טכנולוגיות הפסידה 4.8 מ' ד' ב-2000

2.3.2001 / 21:23

החדשות האחרונות על המניות הישראליות בניו יורק

שירות TheMarker.com
ltpgt
ltigtltbgtltfont color=redgt
2 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
BVR טכנולוגיות הפסידה 4.8 מ' ד' ב-2000 לעומת רווח של 14.8 מ' ד' ב-1999
lt/bgt
ההפסד של בי.וי.אר טכנולוגיות , חברת החזקות לחברות היי-טק הנסחרת בוול סטריט, נבע בין השאר מהפסדים של חברות נקסוס טלוקיישן וקורסמה, ש-BVR היא מחזיקת המניות העיקרית שלהן.
ltigtltbgtltfont color=redgt
1 במרץ 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
בליהמן ברדרס: החוזה של פאנדטק עם סיטיבנק הוא חדשות טובות
lt/bgt
בליהמן ברדרס מעריכים כי החוזה עליו הודיעה פאנדטק מהווה עדות לכך שהחברה מצליחה בקרב המוסדות הבנקאיים הגדולים. בליהמן אומרים כי מדובר בחוזה הגדול ביותר שחברת פאנדטק חתמה עליו עד היום, וכי הפוטנציאל שלו - מאחר שהוא רב שנתי - יכול להאמיר גם לעשרות מיליוני דולרים.
lt/pgt

ltpgt
פתרונותיה של פאנדטק מאפשרים לחברות ובנקים לנהל תשלומים באופן אלקטרוני ולבצע עסקות בזמן אמת, ובליהמן מציינים לטובה את העובדה שסיטיבנק הוא הבנק ה-12 במספר שעושה שימוש בפתרונות ה-CLS של החברה.
lt/pgt

ltpgt
לאור ההערכה כי החברה צפויה לספק חוזים דומים וגדולים בתקופה הקרובה, מקווים האנליסטים כי העניין בחברה מכיוון המשקיעים ישוב, ומותירים למניה המלצת "קנייה חזקה" ומחיר יעד של 19 דולר - 100% מעל למחיר הפתיחה של המניה כיום.
ltbgt
העסקה הגדולה ביותר של פאנדטק: תספק את מוצריה לסיטי בנק
בהיקף של עשרות מיליוני דולרים
lt/bgt
חתימת העסקה שהתעכבה זמן מה, היתה אחד הגורמים לתוצאות הכספיות המאכזבות שהציגה פאנדטק ברבעון הרביעי. מהחברה נמסר כי ההכנסות מעסקה זו, שמתפרשת על כ-40 מדינות, יבואו לידי ביטוי ברבעון הראשון של השנה.
lt/pgt

ltpgt
במסגרת העסקה תספק פאנדטק חבילת מוצרים ממשפחת PAYplus Global, באמצעותם יאוחדו מערכות תשלומים שונות המופעלות בבנק במדינות שונות למערכת אחידה וגלובלית. פתרונותיה של פאנדטק מאפשרים לחברות ובנקים לנהל תשלומים באופן אלקטרוני ולבצע עסקות בזמן אמת.
ltbgt
מג'יק חתמה על חוזה עם חברת הפיננסים NMB הלר הולדינג
lt/bgt
מג'יק , שעוסקת בפיתוח פתרונות טכנולוגיים ועסקיים, הודיעה על חתימת הסכם בסך יותר ממיליון דולר עם חברת הפיננסים. מג'יק תפתח ותיישם את מערכת ה-EDP עבור החברות הבנות של NMB הלר הולדינג בגרמניה, פולין, צ'כיה וסלובקיה.
lt/pgt

ltpgt
תחום העיסוק העיקרי של חברת NMB הלר הולדינג הוא מימון וניהול אשראי. לאחרונה החלה החברה להגביראת מעורבותה במימון ממוקד לפיתרון בעיות.
ltbgt
סבב פיטורים נוסף בקומטאץ': מודיעה על פיטורי 200 עובדים - מחצית מהחברה
lt/bgt
קומטאץ' סובלת בתקופה האחרונה מקשיים רבים. החברה, שהוקמה ב-1991, התחילה בתור ספקית פתרונות ושירותי דואר אלקטרוני באאוטסורסינג לאתרים מסביב לעולם. בעקבות קריסת חברות הדוט.קום שינתה החברה את המודל העסקי, המתמחה כיום בשירותי אאוטסורסינג של דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים לשוק הארגוני, כשהכוונה היא להציע לארגונים להוציא החוצה את כל הטיפול בשרתי הדואר האלקטרוני.
lt/pgt

ltpgt
במהלך שנת 2000 הגדילה החברה את כוח האדם פי שישה ותיכננה להמשיך לגדול ולקלוט במהלך שנת 2001 כ-100 עובדים נוספים.
lt/pgt

ltpgt
כאמור, לפני כחודש וחצי פיטרה החברה כ-100 עובדים. לפני שבוע הגדיר בית ההשקעות אופנהיימר את מצבה של קומטאץ': "לאור המצב הקיים בשלב זה, נמצאת חברת קומטאץ' ברמת סיכון עסקי גבוהה", וזאת לאור תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי של שנת 2000 והודעתה כי תבצע מחיקות של 4.4 מיליון דולר מהכנסות 9 החודשים הראשונים של 2000.
ltbgt
UBS ורבורג: אמפל אחת המניות הישראליות האטרקטיוויות ביותר
lt/bgt
בבית ההשקעות מאמינים כי מניית אמפל כבר הגיעה לנקודת השפל שלה, והחברה יכולה להיות אחת מהישראליות המבטיחות ביותר בחודשים הקרובים, ומותירים את המלצת ה"קנייה חזקה" ואת מחיר היעד על 16.5 דולר.
lt/pgt

ltpgt
אמפל פועלת כחברת השקעות במגוון תחומים, כולל בתחומי הנדל"ן והתשתיות, אולם בשנים האחרונות ביצעה מעבר חד והתמקדה בהשקעות במיזמי סטארט אפ, בעיקר בשלבים מוקדמים של התפתחות החברות. בין השקעותיה הבולטות נמצאות החברות מירס, אקזקט, אקספרט, מיוטק, PowerDsine, נגהטק וקאמלוט.
ltigtltbgtltfont color=redgt
28 בפברואר 2001
lt/igtlt/bgtlt/fontgt
ltbgt
קרדן השקעות הון: לא מורגשת האטה בשוק של אי.סי.טל
lt/bgt
למרות המשבר הפוקד את ענף הטלקומוניקציה, אף אחת מלקוחותיה של חברת אי.סי.טל לא ביטלה את ההתקשרות עמה או צמצמה הזמנות, וכמו כן, לא מורגשת בשוק ירידה של כמות המכרזים למוצרים אלה - כך אומרים בקרדן.
lt/pgt

ltpgt
לדברי האנליסטים, אי.סי.טל, המתמחה בפיתוח מערכות פיקוח ובקרה לגילוי ומניעת הונאות טלקומוניקציה, נמצאת כעת במומנטום עסקי חיובי, ויש לה בסיס רחב של כ-170 לקוחות.
lt/pgt

ltpgt
מחיר היעד שהאנליסטים מציבים לאי.סי.טל הוא 19.68 דולר למניה - 17% מעל למחיר המניה כיום. ההמלצה למניה נותרת "קנייה", ובקרדן מעריכים כי אי.סי.טל תדווח על מכירות של כ-18.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2001 ועל רווח של 19 סנט למניה. בשנת 2001 כולה החברה תדווח, להערכת וולקן, על הכנסות של 80.87 מיליון דולר ועל רווח של 86 סנט למניה.
ltbgt
אינווייב תספק מערכות גישה אלחוטיות לטלמקס המקסיקאית ב-11 מ' ד'
lt/bgt
אינווייב (InnoWave), החברה הבת של אי.סי.איי , הודיעה כי תספק לחברת טלמקס מקסיקו מערכות גישה אלחוטיות רחבות פס.
lt/pgt

ltpgt
לפי ההסכם שנחתם בין החברות, אינווייב תספק לטלמקס את מערכות ה-MultiGain Wireless שלה. את המערכות תתקין אינווייב באמצעות חברת אי.סי.איי מקסיקו. המערכות יאפשרו לחברה המקסיקאית אספקת שירותי תקשורת למנוייה ברחבי המדינה, כולל דיבור, העברת נתונים וקישור לאינטרנט. לטלמקס יותר מ-11.7 מיליון קווים.
ltbgt
סאיטקס יוצאת מהמיזמים של קאראט ו-VIO אחרי השקעה של 55 מ' ד'
lt/bg

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully