וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס: טבע עברה לשלב השני במכרז לרכישת חטיבת חומרי הגלם של חברת רקורדטי האיטלקית

אילן מוסנאים

29.10.2003 / 15:57

האנליסט ריצ'רד סילבר מציין כי הדברים נכתבו באתר mergemarker.com; הזוכה במכרז תיקבע בתחילת 2004; מכירות החברה כ-130 מיליון דולר, מזה כ-20% בארה"ב



ענקית התרופות הגנריות הישראלית טבע עברה לשלב השני במכרז לרכישת חטיבת חומרי הגלם (API) של חברת התרופות האיטלקית Recordati. כך כותב האנליסט ריצ'רד סילבר מבית ההשקעות ליהמן ברדרס בסקירה לענף הפרמצבטיקה.



סילבר מצטט כתבה באתר האינטרנט mergemarker.com, בה נכתבו הדברים. על פי הכתבה באתר, לוח הזמנים של המכרז על החטיבה נדחה בכחודש, לאור ההתעניינות הגוברת בחטיבה בשבועות האחרונים. על פי הערכות, החברה הזוכה בשלב השני תיקבע בסוף נובמבר והיא תקבל בלעדיות לסגירת ההסכם במהלך חודש דצמבר, כך שהשלמת המהלך צפויה בתחילת 2004.



על פי ההערכות של בית ההשקעות האמריקאי, המכירות של חטיבת ה-API של רקורדטי מסתכמות בכ-130 מיליון דולר, כאשר כ-20% מתוך המכירות מתבצעים בארה"ב.



נציין כי באחרונה פורסמו מספר ידיעות על חברות שטבע מנהלת מגעים לרכישתם. בין היתר נכתב כי החברה מנהלת מגעים לרכישת חברת סביאנט תמורת 365 מיליון דולר וכן כי היא מתחרה על רכישת חברת סיקור שנסחרת בארה"ב לפי שווי שוק של יותר מ-2.5 מיליארד דולר. טבע תפרסם ביום שני הקרוב את הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של 2003.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully