וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קיבל את בקשתו של המנהל המיוחד של חברת זאבי מחשבים לזמן לחקירה את מנהלי החברה

אסף ברגרפרוינד

29.10.2003 / 16:47

לדברי רו"ח אלכס הילמן, הנהלת חברת זאבי מחשבי פעלה מתוך משרדים בהם פעלו עוד חברות בקבוצת זאבי כך שמדי פעם טושטשו הגבולות בין החברות השונות



בית המשפט המחוזי בתל אביב, קיבל את בקשתו של רו"ח אלכס הילמן, המנהל המיוחד של חברת זאבי מחשבים, לזמן לחקירה את מנהלי החברה טרם היכנסה להליכי פירוק.



לדברי הילמן, הנהלת חברת זאבי מחשבי פעלה מתוך משרדים בהם פעלו עוד חברות בקבוצת זאבי וחלק מהעובדים והמנהלים פעלו במספר חברות בו זמנית, כך שמדי פעם טושטשו הגבולות בין החברות השונות מה שפגע בחברה ובמצבה הכספי. הילמן מציין כי בכוונתו לחקור נושאי משרה בחברה וצדדים שהיו קשורים בחברה אשר השפיעו על תהליכים בה ויש להם מידע אשר יכול להשפיע על נכסי החברה.



בענייןזה מציין הילמן כי ערב ההחלטה למנות אותו כמפרק זמני לחברה חולט על ידי הבנק הבינלאומי פיקדון בסך 6 מיליון שקל שהופקד בידי הבנק בנאמנות. רו"ח הילמן מציין כי למרות שפנה לבנק על מנת לקבל מסמכים אשר יוכיחו את זכאותו לחלט את הפיקדון, לא עלה בידיו לקבל עד כה את כל המידע הנדרש ולכן נראה ו כי זימון גורמים הנוגעים לעניין לרבות נציגי הבנק הבינלאומי לחקירה יוכל לסייע לו במילוי תפקידו.



הילמן מבקש לשכור את שירותי משרד עורכי הדין שאול ברגרזון ושות' שיסייע לו בביצוע החקירות, כאשר שכר טרחה ייקבע לפי תעריף של 100 דולר לשעת עבודה של עו"ד.



את הבקשה לפירוק זאבי מחשבים וטכנולוגיה הגיש דיסקונט בשל חוב של החברה לבנק בסך של 13.4 מיליון שקל. בנוסף החוב של החברה לבינלאומי עומד על 21 מיליון שקל ולבנק הפועלים - 7.7 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully