וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IES תובעת מארוטק 3 מיליון דולר

עידו אלון

29.10.2003 / 20:03

חברת IES שבשליטת איש העסקים חיים גייר תבעה את ארוטק ב-3 מיליון דולר; נתבעים נוספים הם מנכ"ל החברה רוברט ארליך והמנכ"ל לשעבר יהודה חרץ



מניית ארוטק רשמה במהלך המסחר בנאסד"ק ירידה של כ-5.5% בעקבות תביעה שהוגשה נגדה. חברת IES שבשליטת איש העסקים חיים גייר תבעה את ארוטק (אלקטריק פיול לשעבר) ב-3 מיליון דולר. נתבעים נוספים הם מנכ"ל החברה רוברט ארליך והמנכ"ל לשעבר יהודה חרץ.



IES מכרה באוגוסט 2002 את חטיבת מאמני הירי שלה לארוטק תמורת 4.8 מיליון דולר במזומן ובשטרי חוב, והקצאת 3.25 מיליון מניות. לטענתה, המניות נרשמו למסחר באיחור של תשעה חודשים. IES גם טוענת כי ארוטק הפרה את התחייבותה לרשום שעבוד להבטחת 1.8 מיליון דולר מהתמורה. IES גם טוענת כי ארוטק פירסמה מצגים מוטעים לכאורה, שלאחריהם חלו שינויים מהותיים לרעה בנתונים הכספיים שלה. לפיכך, מבקשת IES לחייב את הנתבעים לשלם את הסכום בגין נזקים שנגרמו, ובשל הפרת ההתחייבויות בהסכמים שנערכו באוגוסט ובדצמבר 2002.



ארוטק מסרה בתגובה כי לתביעה אין כל בסיס. מניית ארוטק נסחרת במחיר של כ-1.8 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של כ-70 מיליון דולר לאחר שהוסיפה 175% מתחילת השנה. החברה רשמה הפסד של 18.5 מיליון דולר במחזור של 6.4 מיליון דולר ב-2002. ברבעון השני של 2003 הסתכמו הכנסותיה ב-3.5 מיליון דולר והפסדיה עמדו על 2.5 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully