וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטסקרין, מתחרתה של צ'ק פוינט, חזרה לרווח ברבעון השלישי; זינוק של 74% בהכנסות

סוכנויות הידיעות

29.10.2003 / 23:24

החברה רשמה רווח נקי של 7.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 925 אלף דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת



חברת נטסקרין, המתחרה בענקית אבטחת הרשתות הישראלית צ'ק פוינט, דיווחה היום כי עברה לרווח ברבעון השלישי של השנה הודות להכנסות שיא.



החברה רשמה רווח נקי של 7.1 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 925 אלף דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. במונחי מניה דיווחה החברה על רווח של 9 סנט למניה או 8 סנט למניה מדוללת, לעומת הפסד של סנט אחד למניה בתקופה המקבילה.



בשורת הפרופורמה דיווחה החברה על רווח של 15 סנט למניה ו-14 סנט למניה מדוללת, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 13 סנט למניה.



החברה דיווחה על הכנסות של 71.6 מיליון דולר ברבעון השלישי, שהמהווה את רבעון הכספים הרביעי שלה, גידול של 74.4% ו-11.3% בהתאמה לעומת התקופה המקבילה השנה הקודמת והרבעון השני.



"מכירות ערות בצפון אמריקה והמשך הנוכחות החזקה באזורים אחרים סייעו לנטסקרין לדווח על הכנסות שיא ברבעון השלישי ובמהלך שנת הכספים 2003", אמר סמנכ"ל הכספים של נטסקרין, רמו קאנסה.



לפני כשלושה שבועות הודיעה נטסקרין על רכישתה על חברת נאוטריס (Neoteris) הפרטית מארה"ב, המתמחה בתחום רשתות וירטואליות פרטיות (VPN), בעסקה שהיקפה 265 מיליון דולר. נטסקרין מסרה אז כי הרכישה תגדיל את היצע המוצרים שלה כך שהיא תוכל להציע פתרונות VPN המסייעים לגישה חיצונית מאובטחת למערכות ארגוניות שונות.



מכירת פתרונות VPN הוא אחד העיסוקים המרכזיים של חברת צ'ק פוינט, הנמנעת עדיין מלבצע רכישות של חברות למרות שבקופתה כ-1.5 מיליארד דולר. בית ההשקעות HSBC ציין אחרי חתימת העסקה כי היא מהווה התפתחות שלילית מבחינת צ'ק פוינט. "נטסקרין תהפוך בעקבות העסקה למובילה בתחום ה-SSL שאילו לא מצליחה צ'ק פוינט לחדור באופן מספק", אמר בית ההשקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully